  • 1. Data: 2013-08-17 19:51:45
    Temat: Bezwrotna pozyczka?...
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Prasa polska, TV i internet reklamuje banki dajace "bezzwrotna
    pozyczke"

    Co to jest "bezzwrotna pozyczka"?...

    Jezeli pozyczka, to tzreba oddac, a wiec nei bezzwrotna. Jezeli nie
    tzreba oddac, to nei pozyczka a darowizna. Jakie banki daja darowizne?

    O co chodzi z "bezzwrotna pozyczka"?...

    A.L.

  • 2. Data: 2013-08-17 20:32:59
    Temat: Re: Bezwrotna pozyczka?...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Aug 2013 12:51:45 -0500, A.L. napisał(a):
> [...]
    > Jezeli pozyczka, to tzreba oddac, a wiec nei bezzwrotna. Jezeli nie
    > tzreba oddac, to nei pozyczka a darowizna. Jakie banki daja darowizne?

    Sam jestem ciekaw. Ostatni raz o bezzwrotnej pozyczce to slyszalem za
    czasow pomocy radzieckiej.

    Ale ... czy mi sie wydaje, czy FRS udziela rzadowi amerykanskiemu
    pozyczek ... ktorych ten najwyrazniej nie zamierza zwracac, bo
    zadluzenie stale rosnie.
    Tylko cos mi sie wydaje ze musi od tego procenty placic.
    Ale w warunkach rosnacej inflacji ...

    J.

  • 3. Data: 2013-08-17 20:41:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-08-17, A.L <a...@a...com> wrote:

    [...]

    > Jezeli pozyczka, to tzreba oddac, a wiec nei bezzwrotna. Jezeli nie
    > tzreba oddac, to nei pozyczka a darowizna. Jakie banki daja darowizne?
    >
    > O co chodzi z "bezzwrotna pozyczka"?...

    Że nie oddajesz kapitału, a spłacasz przez X lat odsetki.
    Jak dobrze to sobie policzyć, to oczywiście się opłaca. Bankowi. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2013-08-17 21:08:18
    Od: z <...@...pl>

    > Że nie oddajesz kapitału, a spłacasz przez X lat odsetki.
    > Jak dobrze to sobie policzyć, to oczywiście się opłaca. Bankowi. :)

    Serio? Istnieje coś takiego? :-)

    Jakim trzeba być debilem żeby aż tak kombinować przy "produktach
    bankowych"? Jak trzeba mieć głęboko w du... (znaczy w głębokim
    poważaniu) polski język, logikę, rzetelność ...
    A nie sorry. To o banki chodzi. Nie mam więcej pytań :-)

  • 5. Data: 2013-08-17 21:42:01
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 17 Aug 2013 20:41:52 +0200, Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    wrote:

    >On 2013-08-17, A.L <a...@a...com> wrote:
    >
    >[...]
    >
    >Że nie oddajesz kapitału, a spłacasz przez X lat odsetki.
    >Jak dobrze to sobie policzyć, to oczywiście się opłaca. Bankowi. :)

    Na wszelki wypadek nic o odsetkach i ich oprocentowaniu reklamy nie
    pisza :)

    A.L.

  • 6. Data: 2013-08-18 08:59:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-08-17, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > Jakim trzeba być debilem żeby aż tak kombinować przy "produktach
    > bankowych"? Jak trzeba mieć głęboko w du... (znaczy w głębokim
    > poważaniu) polski język, logikę, rzetelność ...

    Żeby daleko nie szuzkać:
    http://www.ideabank.pl/pozyczka-bezzwrotna

    I prześwietlenie (starszej wersji produktu, ale mechanizm podobny):
    http://samcik.blox.pl/2012/09/Udziela-bezzwrotnej-po
    zyczki-i-sfinansuja-ZUS.html

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2013-08-18 09:19:08
    Od: z <...@...pl>

    > Żeby daleko nie szuzkać:
    > http://www.ideabank.pl/pozyczka-bezzwrotna

    Dopiero na str. 7 (przedsostatniej) regulaminu dowiedziałem się że
    wysokość odsetek jest zawarta w umowie kredytowej :-)
    To już jest wystarczająco śmieszne-straszne żeby dalej nie szukać
    informacji i nie zadawać się z takim bankiem :-)

    "cfaniak" uważa klienta za debila. Żałosne

  • 8. Data: 2013-08-18 11:24:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 sierpnia 2013 09:19:08 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Dopiero na str. 7 (przedsostatniej) regulaminu dowiedziałem się że
    > wysokość odsetek jest zawarta w umowie kredytowej :-)
    A gdzie chciałeś tą "wysokość" znależć?

  • 9. Data: 2013-08-18 12:13:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Aug 2013 09:19:08 +0200, z napisał(a):

> [...]
    > informacji i nie zadawać się z takim bankiem :-)
    > "cfaniak" uważa klienta za debila. Żałosne

    Czekaj czekaj ...
    "Dzięki konstrukcji pożyczki Bezzwrotnej przez cały okres możesz
    spłacać jedynie odsetki od kwoty pożyczki, które dodatkowo można
    wliczyć w koszty działalności firmy. Prawda, że jest to świetne
    rozwiązanie?"

    To moze nie byc takie glupie ... tylko cos mi sie wydaje ze przy
    umorzeniu przyjdzie zaplacic podatek od darowizny :-)

    J.

  • 10. Data: 2013-08-18 12:36:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-08-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    >
    > To moze nie byc takie glupie ... tylko cos mi sie wydaje ze przy
    > umorzeniu przyjdzie zaplacic podatek od darowizny :-)

    Ale:
    - spłacasz odsetki przez 10 lat (od całego kapitału, bo przecież kapitału nie
    spłacasz)
    - musisz mieć u nich konto (a nikt nie gwarantuje bezpłatności tegoż)
    - raz się spóźnisz ze spłatą i kapitał musisz spłacić (na koniec)
    - wcześniejsza spłata 5% prowizji

    Więc ja Cię proszę. A oprocentowanie podejrzewam że maksymalne możliwe. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl