  • 21. Data: 2004-06-25 18:46:59
    Temat: Re: Bezprawne opłaty w Lukas Banku
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marek wrote:
    > dlatego na mowach w Lukas Banku jest napisane: umowa pozyczki gotówkowej i
    > dalej udzielonej przez Lukas zwany dalej agentem itd.

    Pożyczka z określonym przeznaczeniem?

    KG

  • 22. Data: 2004-06-25 19:00:47
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > Pożyczka z określonym przeznaczeniem?

    Nie

    --
    pozdr
    Marek

  • 23. Data: 2004-06-25 19:08:13
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marek wrote:
    > Nie

    To o czym piszesz, bo zdaje się że niedawno było o kredycie?

    KG

  • 24. Data: 2004-06-25 19:29:30
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > To o czym piszesz, bo zdaje się że niedawno było o kredycie?

    taaa? Lukas Bank nie pobiera oplat od spłat swoich kredytów a zdajae sie
    jest o tym, tj o oplatach aleod pozyczek lukasa, czego nie rozumiesz?

    Marek

  • 25. Data: 2004-06-25 21:09:55
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > no i słusznie. Wierzyciel nie może obciążać dłużnika kosztami spłaty
    > długu.
    > A jeśli chodzi o wypłaty, to także nie jest prawidłowo gdy klient
    > banku nie może wypłacić swoich pieniędzy bez haraczu.

    Zakładając, że wierzycielem jest jednak bank, to nie jestem przekonany co do
    słuszności Twojego zdania. Wierzyciel podawać powinien co do zasady numer
    konta, na który należy spłacać pożyczkę, a dodatkowo - w celu _ułatwienia_
    klientom spłacania - udostępnić do tego kasy. Jednakże moim zdaniem za
    ułatwienia bank ma prawo pobierać opłatę i nie widzę w tym nic zdrożnego.
    Jeśli klient chce jej uniknąć, to niech sobie założy konto w Lukasie i robi
    przelewy za darmo.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 26. Data: 2004-06-25 21:36:44
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marek wrote:

    > taaa? Lukas Bank nie pobiera oplat od spłat swoich kredytów a zdajae sie
    > jest o tym, tj o oplatach aleod pozyczek lukasa, czego nie rozumiesz?

    Przeczytaj jeszcze raz. Ty Ty przeskoczyłeś z kredytu, na "pożyczkę na
    sprzęt rtv", a potem jeszcze okazało się że jednak nie na sprzęt, a po
    prostu pożyczkę.

    KG

  • 27. Data: 2004-06-25 22:43:09
    Temat: Re: Bezprawne op??aty w Lukas Banku
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Miernik" <m...@c...pl> wrote in message

    > Teraz jest 2.5% minimum 9 PLN chyba....

    Taaak, sorki. 5 zyla bylo w okresie 'przejksciowym' pomiedzy 3.5 zyla a tym
    co jest teraz

  • 28. Data: 2004-06-26 07:16:08
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jun 2004 23:09:55 +0200,
    osoba podpisana: Tomasz Waszczynski <w...@w...org>
    napisała:
> [...]
    > Jeśli klient chce jej uniknąć, to niech sobie założy konto w Lukasie i robi
    Może też złozyć do depozytu sądowego i niech Bank się martwi jak stamtąd
    wyciągnąć, prawda?

    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 29. Data: 2004-06-26 09:46:59
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 25 Jun 2004 23:09:55 +0200, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@w...org> wrote:

> [...]
    >konta, na który należy spłacać pożyczkę, a dodatkowo - w celu _ułatwienia_
    >klientom spłacania - udostępnić do tego kasy. Jednakże moim zdaniem za

    IMHO nie. Skoro wierzyciel ma kasy i przyjmuje wpłaty, to nie powinien
    pobierać za to dodatkowych opłat. Możliwość spłat zobowiązania gotówką
    to IMHO nie żadne "ułatwienie". Jesli można zawrzeć umowę w placówce,
    to dlaczego wpłacać już nie - bez haraczu?
    --
    Jarek Andrzejewski