  • 1. Data: 2011-06-21 07:08:35
    Temat: Belka w oko
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Wlasnie ktos wymyslil (nie ja) - Lokate "kwadransową" - LOL
    oprocentowanie 5%,przy 18000 zł i kapitalizacji co 15-minut,
    odsetki 2,5 gr (na kwadrans) i podatek Belki=0
    - ciekawe czy dojdzie do az takich JAJ :)))
    swoja droga musieli by sie programisci niezle napocic ;)

  • 2. Data: 2011-06-21 07:18:06
    Temat: Re: Belka w oko
    Od: "m7marek" <m7marek@interia__.pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > - ciekawe czy dojdzie do az takich JAJ :)))
    > swoja droga musieli by sie programisci niezle napocic ;)

    błąd, podatek 1gr (zaokraglanie w górę)

  • 3. Data: 2011-06-21 07:41:04
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 21 Cze, 09:18, "m7marek" <m7marek@interia__.pl> wrote:

    > błąd, podatek 1gr (zaokraglanie w górę)
    a jak ktoś w ciągu miesiąca nazbiera odsetek 1grosz to tez zapłaci
    podatek 1grosz.
    Niby to nie ma znaczenia bo co komu po 1 groszu/mc?

    Pozostaną pewnie najwyżej jakieś pokręcone ubezpieczenia bezbelkowe
    itp?