  • 1. Data: 2011-06-21 01:28:36
    Temat: AliorBank - wyższa kurDupa bankowości ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Tak dla potomnych co by pozostało: Wypowiedziałem wszystko co
    się dało. Ostatnia operacja w kwietniu. Rachunek dalej istnieje.

    Nie da się w tym banku zamknąć rachunku. Zdziwiony nie jestem.
    Rachunek zamykałem po przejściu do BGŻ - dostałem zapewnienie w
    oddziale, że podgląd rachunku aktywny będzie przez miesiąc ... A
    operacje mogę wykonywać do dziś. Obstawiam, że do dziś Alior
    może wrzucić mnie do Biku za to, że nie ma ruchu na rachunku.

    Abstrakcja jakaś - wypowiedziałem umowę dostępu do rachunku
    ONLINE - a ta dalej jest ... jak ich kopnąć w dupę ?

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 2. Data: 2011-06-21 10:48:50
    Temat: Re: AliorBank - wyższa kurDupa bankowości ...
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 21 Jun 2011 03:28:36 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Abstrakcja jakaś - wypowiedziałem umowę dostępu do rachunku
    >ONLINE - a ta dalej jest ... jak ich kopnąć w dupę ?

    Żądanie wykonania dyspozycji i wyjaśnień, a potem pozew do sądu z
    takim samym żądaniem.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski