    From: "cyjanek" <c...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bankowy prezencik ?
    Date: Thu, 8 Jan 2004 16:39:38 +0000 (UTC)

    Z okazji świąt dostałem od nich zyczenia z załącznikiem w postaci czipowej
    karty telefonicznej. Życzenia przyjąłem z przyjemnością, ale co do załącznika
    to nie wiem czy to jest tylko pomysłowa reklamówka, czy ma jeszcze dodatkową
    wartość użytkową dla obdarowanego.

    Tydzień temu zamilkł mi telefon stacjonarny i by zawiadomić o uszkodzeniu
    #&^%$#% "błękitną linię" trza było mi dyrdać 2,5 km do najbliższego
    automatu telefonicznego (srebrnego). Naiwny, sądziłem, że "błękitna linia
    jest" bezpłatna, a tu figa: uparty automat domaga się włożenia karty.
    Po kilku nieudanych próbach (ciemno, po 22h, zimno, nigdzie w pobliżu innej
    budki) przypomniałem sobie o noszonym w portfelu prezencie z VW.
    Z nadzieją na wybawienie wciskam prezent gdzie trza, a tu chała - automat
    zmienia śpiewkę na coś w rodzaju: "karta pusta, zużyta, czy coś tam".
    Zziębnięty, zdenerwowany na "błękitną" i TPSA, wróciłem do domu nie
    załatwiwszy zawiadomienia o awarii.

    Powiedzcie mi kochani - ale nie śmiejcie się ze mnie, kmiotka - co to zacz
    ten prezent bankowy??? Używał ją już ktoś z Was? Czy to ma jakąś wartość
    użytkową (poza reklamą)? Jeśli tak, to do jakich telefonów pasuje? Jeśli
    tylko trzeba ją jakoś dowartościować (doładować), to jak to się robi? Jestem
    chyba jednym z nielicznych już donozaurów nie mających komórkę, przeto moja
    styczność i wiadomości z tej dziedziny narzędzi łączności są b. ograniczone ;-
    )

    Liczę na pomoc jakiej litościwej duszy na tym forum :-)))