  • 1. Data: 2002-10-09 07:22:08
    Temat: PKO Bank Polski informuje, że od 9 października 2002 roku obniża oprocentowanie depozytów i kredytów.
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    http://www.pkobp.pl/herold/_oproc18.xml?id=1

    chyba są trochę śmieszni - kredyt w ROR 15,4 %

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-10-09 09:00:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:ao0lc2$oer$1@news2.tpi.pl...
    > http://www.pkobp.pl/herold/_oproc18.xml?id=1
    >
    > chyba są trochę śmieszni - kredyt w ROR 15,4 %

    Zawsz mozesz wziac w Pekao - >19%
    ;-)
    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-10-09 10:12:00
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Przynajmniej obnizyli o 0,2% ;-))

    > Zawsz mozesz wziac w Pekao - >19%
    > ;-)

    ... a dokladnie 19,75% ;-))) Albo citi 19,99 % ;-)))

  • 4. Data: 2002-10-09 11:26:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> writes:

    > chyba są trochę śmieszni - kredyt w ROR 15,4 %

    A ile sobie licza inne banki?

    MJ

  • 5. Data: 2002-10-09 11:32:03
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A ile sobie licza inne banki?

    Multi Aquarius i Jestem 12,5 % ;-))) Ja, My 13%,
    Fortis 12% ?