  • 1. Data: 2015-11-18 17:35:20
    Temat: Lokata Listopadowa 2,95% w Idea Bank
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    https://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/KP_listopadowa
    _18112015.pdf?

    Minimalna kwota Lokaty 1000 PLN
    Maksymalna kwota Lokaty 1 000 000 PLN
    Okres Umowny 2 miesiące
    Oprocentowanie w skali roku 2,95%

    Oferta Lokata LISTOPADOWA jest ważna od dnia 18 listopada 2015 r. do
    odwołania jednak nie krócej niż do dnia 19 listopada 2015 r. Jest to
    okres ważności oferty, w którym mogą być składane Wnioski o założenie
    Lokaty.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2015-11-18 18:11:25
    Temat: Re: Lokata Listopadowa 2,95% w Idea Bank
    Od: p...@g...com

    Den onsdag 18 november 2015 kl. 17:35:33 UTC+1 skrev WAM:
> [...]
    > odwołania jednak nie krócej niż do dnia 19 listopada 2015 r. Jest to
    > okres ważności oferty, w którym mogą być składane Wnioski o założenie

    Skacze bardzo ta Idea z oprocentowaniami. Niedawno bylo na podobne okresy 3,25
    pozniej 3,5 jeszcze przedwczoraj 2,75 teraz 2,95. Powinni sie moze zdecydowac na
    jakas srednia..?

  • 3. Data: 2015-11-19 12:25:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Skacze bardzo ta Idea z oprocentowaniami. Niedawno bylo na podobne
    >okresy 3,25 pozniej 3,5 jeszcze przedwczoraj 2,75 teraz 2,95. Powinni
    >sie moze zdecydowac na jakas srednia..?

    Ano skacze, choc akurat jeszcze niewielkie te skakania.

    Moze taki model marketingowy ... a moze maja takie skoki we wlasnych
    inwestycjach i potrzebuja czasem szybki zastrzyk gotowki ...

    J.

  • 4. Data: 2015-11-19 13:50:24
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    Moze taki model marketingowy ... a moze maja takie skoki we wlasnych
    inwestycjach i potrzebuja czasem szybki zastrzyk gotowki ...
    --------------------------
    Pod koniec miesiaca zapadna lokaty 1-m na 3,5% stad sonduja czy zlapia
    klientow na nizsze odsetki. Spokojnie czekam na oferte powyzej 3%; na koniec
    grudnia zapadna kolejne 3-m oproc 3,5% to znow nastapi spory odplyw gotowki.
    Skoro daja oferte z wplatomatem na 3,25%, tzn, ze moga spokojnie dac lokate
    na podobnych warunkach.

  • 5. Data: 2015-11-19 14:25:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >zlapia klientow na nizsze odsetki. Spokojnie czekam na oferte powyzej
    >3%; na koniec grudnia zapadna kolejne 3-m oproc 3,5% to znow nastapi

    Tego to nie wiesz. Moze klienci sa aktywni, a moze pasywni i zostawia
    im na pol roku na 1% :-)

    A sonduja caly czas - dwa razy do mnie dzwonili "lokata sie konczy,
    proponujemy jeszcze lepsza".
    Strukturyzowana.

    >Skoro daja oferte z wplatomatem na 3,25%, tzn, ze moga spokojnie dac
    >lokate na podobnych warunkach.

    No wiesz, jak sie udziela kredytow na 30% RRSO, to mozna dac i 5% na
    lokaty ... ale po co, skoro klienci przybiegna i na 3% :-)
    Choc akurat oni ... udzielaja w ogole kredytow indywidualnym ?
    Czy tylko firmowe i RRSO nie musza podawac ?

    Ale - to akurat moze byc promocja mobilnego wplatomatu.

    J.