  • 1. Data: 2004-05-15 09:07:49
    Temat: Gdzie by tu wziasc kredyt...
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Mam regularne niezle dochody, wszelkie niezalegania etc.
    (Prowadze od kilkunastu lat firme na KPiR)

    Dzwonilem na infolinie EuroBanku i moge wziasc bez
    poreczyciela 10.000zl.

    Czy orientujecie sie moze czy inne banki daja wiecej
    bez poreczycieli? Przydaloby mi sie z 15.000.
    Szukanie poreczyciela odpada, predzej znajde Yeti ;-)

    Bede wdzieczny za informacje

    --
    Mr J.J.
    www.skanowanie.com.pl

  • 2. Data: 2004-05-20 10:31:17
    Temat: Re: Gdzie by tu wziasc kredyt...
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam!
    Proponuję kredyt na działalność gospodarczą w Invest-Banku.
    Jeśli sprawa nadal aktualna to proszę na prv
    pozdrawiam
    E.G.

  • 3. Data: 2004-05-20 10:43:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Proponuję kredyt na działalność gospodarczą w Invest-Banku.
    > Jeśli sprawa nadal aktualna to proszę na prv

    Następny "pracownik" ;-)))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-05-20 10:43:41
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > bez poreczycieli? Przydaloby mi sie z 15.000.
    > Szukanie poreczyciela odpada, predzej znajde Yeti ;-)

    A Twój bank nie jest w stanie Ci nic zaproponować?

    Jacek

  • 5. Data: 2004-05-20 12:50:15
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > A Twój bank nie jest w stanie Ci nic zaproponować?

    BPH? Nie :)

  • 6. Data: 2004-05-23 13:21:17
    Od: "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl>

    A prubowales w Banku Handlowym ?