  • 11. Data: 2007-12-16 09:11:54
    Temat: Re: Bankomaty Euronetu
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Wabi" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:798c.000001dd.47642c57@newsgate.onet.pl...
    > Klienci jakich banków mogą dokonywać bezprowizyjnych wypłat w
    > bankomatach Euronetu?

    Raiffeisen

    Nika
    Pisz tutaj
    http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

  • 12. Data: 2007-12-16 13:14:48
    Od: robbi <r...@n...com>

    Wabi pisze:
    > Klienci jakich banków mogą dokonywać bezprowizyjnych wypłat w bankomatach Euronetu?

    Multibank

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.

  • 13. Data: 2007-12-16 19:34:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 16 Dec 2007 00:18:08 -0800 (PST), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:

    >i nie tylko Sezam max (bo ten ma bezprowizyjne wszystkie bankomaty),
    >ale wszystkie ich konta
    Nie prawda.
    http://www.bph.pl/res/docs/msp/toip/taryfa_kb_10_sty
    cznia_2007.pdf
    (strona 16)
    7. Prowizja od wypłaty gotówki:
    a) w bankomatach Banku BPH S.A. i krajowej sieci Euronet
    1 zł (Karta debetowa Harmonium Mastercard Business)
    1 zł (Karta debetowa Maestro Business)

    [karty inne niz debetowe pominalem]

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 14. Data: 2007-12-16 20:05:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Gru, 20:34, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

> [...]
    > 7. Prowizja od wypłaty gotówki:
    > a) w bankomatach Banku BPH S.A. i krajowej sieci Euronet
    > 1 zł (Karta debetowa Harmonium Mastercard Business)

    A to to jakies dziwolagi nie od kont indywidualnych chyba?

  • 15. Data: 2007-12-16 20:43:49
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 16 Dec 2007 12:05:35 -0800 (PST), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:

    >A to to jakies dziwolagi nie od kont indywidualnych chyba?
    W dyskusji nie bylo mowy o kontach indywidualnych. Napisales ze
    "wszystkie konta" w BPH - pokazalem ze nie jest to prawda w przypadku
    kont MSP :)

    WAM

  • 16. Data: 2007-12-16 20:51:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Gru, 21:43, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    > W dyskusji nie bylo mowy o kontach indywidualnych. Napisales ze
    > "wszystkie konta" w BPH - pokazalem ze nie jest to prawda w przypadku
    > kont MSP :)

    No coz, masz racje :)
    Swoja droga, czekam z wielka niecierpliwoscia na to, co sie wyklaruje
    w przyszlym roku w malym BPH.
    Jestem praktycznie gotowy do "odlotu" i mam tam konto wlasciwie przez
    sentyment, no i w zwiazku z nadzieja na ewentualne zmiany (zwlaszcza
    cenowe).
    Nie bedzie zmian......

  • 17. Data: 2007-12-16 20:55:32
    Od: "Gall Anonim" <g...@n...pl>

    > Klienci jakich banków mogą dokonywać bezprowizyjnych wypłat w bankomatach
    > Euronetu?

    Dominet Bank, Kredyt Bank

    Gall Anonim

  • 18. Data: 2007-12-17 07:21:21
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2007 00:18:37 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > Polbank

    Ale tylko bankkomaty umieszczone poza oddziałami banków.