  • 1. Data: 2002-04-15 11:24:59
    Temat: Bankomat w PKA BP
    Od: "Pablo" <p...@u...krakow.pl>

    Czesc
    Mialem ostatnio taka nieprzyjemna sytuacje. Przy wyplacie karta bankomat
    pokazal komunikat ze nie moze zrealizowac operacji i oddal karte. Jednak jak
    sie okazalo pieniadze z konta zostaly sciagniete. Musze teraz napisac
    reklamacje ktora jak sie dowiedzialem rozpatruja przynajmniej 2 tygodnie.
    Czy ktos wie jak w praktyce jest to realizowane, jakie mam szanse na
    odzyskanie tych pieniedzy?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2002-04-15 11:35:15
    Temat: Re: Bankomat w PKA BP
    Od: "Grzegorz Pawlas" <g...@p...onet.pl>

    Pociesz się, mnie spotkało to samo jakieś dwa miesiące temu.
    Złożyłem reklamację. Po około 2 tygodniach dowiedziałem się, że została
    uwzględniona - oczywiście sam musiałem telefonowac do oddziału aby się
    dowiadywać - chyba dzwoniłem dwa razy, 1-szy raz po tygodniu, bo Pani w
    banku powiedziała, że za tydzień będzie odpowiedź, póżniej jakas inna
    powiedziała że 2 tygodnie - ogólnie pracownicy tego banku (PKOBP) porażają
    brakiem kompetencji :(

    Dziś jestem szczęśliwym "nie posiadaczem" SUPERKONTA w PKOBP S.A
    (np. LUKAS i mBANK są duuuużo lepsze dla mnie :)

    Pozdrawiam wszystkich grupowiczów.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-04-16 13:57:14
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.pl>

    > Czy ktos wie jak w praktyce jest to realizowane, jakie mam szanse na
    > odzyskanie tych pieniedzy?

    u mnie zrealizowali reklamację po jakiś 2 tygodniach

    Stryket

  • 4. Data: 2002-04-16 15:19:04
    Od: "WTM" <o...@N...poczta.gazeta.pl>

    Pablo <p...@u...krakow.pl> napisał(a):

> [...]
    > sie okazalo pieniadze z konta zostaly sciagniete. Musze teraz napisac
    > reklamacje ktora jak sie dowiedzialem rozpatruja przynajmniej 2 tygodnie.

    Mojej matce w identycznej sytuacji powiedziano, że reklamacja będzie
    rozpatrzona po 2 tygodniach. Rzeczywiście, dokładnie po takim czasie konto
    zostało uznane odpowiednią kwotą, ale bez żadnej odpowiedzi. Mama po złożeniu
    reklamacji na piśmie oczekiwała wyniku jej rozpatrzenia również na piśmie,
    nic z tego: nie stąd ni zowąd pieniądze się pojawiły bez wyjaśnienia.

  • 5. Data: 2002-04-16 21:59:06
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 15 Apr 2002 13:24:59 +0200, "Pablo" <p...@u...krakow.pl>
    wrote:

    >Czy ktos wie jak w praktyce jest to realizowane, jakie mam szanse na
    >odzyskanie tych pieniedzy?

    Bardzo duze. Ta sytuacja to chyba naczesciej wystepujacy problem z
    bankomatami.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl