    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Bank wysyła cudzą korespondencję na mój adres
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 7 Aug 2015 12:20:11 +0200

    Dnia Fri, 7 Aug 2015 11:41:05 +0200, kecef napisał(a):
    > Proszę o jakieś rady, co można zrobić z tym, żeby bank nie wysyłał na
    > mój adres cudzej korespondencji.
    > Informowałem bank, żeby nie wysyłał na mój adres cudzej korespondencji,
    > ponieważ nie mieszka tu ta osobo do której list był adresowany.
    > Składałem reklamacje. Nic to nie dało. Bank twierdzi, że bez zgody
    > właściciela konta nie może zmienić adresu do korespondencji. Ale zrobią
    > co mogą, aby sytuacja się nie powtórzyła.
    > Tylko dlaczego nadal otrzymuję cudzą korespondencję?

    Klient sobie zazyczyl, to czemu mieliby przestac wysylac ?

    A Ty powinienes sie nie denerwowac, tylko wrzucac do zwrotow.

    Mozesz do KNF czy GIODO napisac, bo mi to wyglada na narazenie
    tajemnicy bankowej :-)

    Przeczytac ustawy pocztowe moze warto - otwieranie cudzej
    korespondencji chyba karalne, ale bo to wiadomo czy tak calkiem
    cudza? Trzeba otworzyc i przeczytac, moze tam bank do uregulowania
    debetu wzywa a potem komornika przysle, a ten nie bedzie patrzyl kto
    mieszka, tylko zajmowal, skoro ma nakaz :-)

    J.