  • 281. Data: 2009-03-25 01:18:33
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w wiadomości
    news:gqbvg6

    > Twoje zdanie na swój temat nie jest poparte Twoim poziomem merytorycznym
    > dyskusji.

    Jaki zatem poziom merytoryczny dyskusji TY przedstawiasz, choćby w
    poniższym zdaniu:

  • 282. Data: 2009-03-25 02:56:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    szczurwa <s...@g...com> writes:

    > Janie, daj spokój tym biedakom, co pobrali kredyty na 130 LTV przy
    > racie 1CHF=2,00 PLN. Ktoś im jednak te kredyty dał. A najgorsze jest
    > to, że za głupote jednych i drugich zapłacimy MY. Tak w prowizjach,
    > jak i podatkach...

    W podatkach, to moze tak, ale w prowizjach? Myslisz moze ze np. bank
    zmniejszylby prowizje gdyby mogl, zeby zbyt duzo nie zarabiac? :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 283. Data: 2009-03-25 03:34:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > W podatkach, to moze tak, ale w prowizjach? Myslisz moze ze np. bank
    > zmniejszylby prowizje gdyby mogl, zeby zbyt duzo nie zarabiac? :-)

    Oczywiście. Wyobraź sobie, że znosimy podatki od benzyny. Sądzisz, że
    cena na stacjach nie spadnie do 2zł "bo skoro można sprzedawać po
    3,50zł, to po co obniżać"?

    Takim podatkiem jest tutaj ryzyko, które trzeba kompensować wyższymi
    przychodami i dotyczy to wszystkich banków, stąd mniejsza presja na
    obniżanie prowizji.

    --
    Liwiusz

  • 284. Data: 2009-03-25 07:07:49
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia 24 Mar 2009 23:02:11 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Pokaż mi przykład takiej sytuacji życiowej. No pokaż.

    No cokolwiek, tak ciezko wyjrzec poza czubek wlasnego nosa? Kobieta
    maltretowana przez meza. Konflikt z rodzina etc. Nie kazdy moze mieszkac z
    rodzicami.

    --
    marcin

  • 285. Data: 2009-03-25 07:24:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-25, zly <b...@N...fm> wrote:

    > No cokolwiek, tak ciezko wyjrzec poza czubek wlasnego nosa? Kobieta
    > maltretowana przez meza. Konflikt z rodzina etc. Nie kazdy moze mieszkac z
    > rodzicami.

    To szybciej i pewniej coś wynająć (konflikty mają to do siebie, że
    nie wszystkie są trwałe), a nie od razu nowe kupować. Gdzie
    ten przymus _kupowania_ _mieszkania_?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 286. Data: 2009-03-25 08:52:08
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Proste pytanie - jesteś w stanie kupić towar, którego nikt nie sprzedaje,
    > bo nie istnieje?
    > Jeśli tak, to idź już spać :>

    Wytłumacz swój tok myślenia, bo nie wiem o co Ci chodzi. Czy to efekt
    kolejnego błędnego rozumowania spowodowanego Twoją niewiedzą i
    niezrozumieniem, czy próba ukrycia tej niewieczy za pseudointelektualnym
    bełkotem?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 287. Data: 2009-03-25 08:53:32
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w wiadomości

    > I z czego konkretnie wnosisz, że moja pesymistyczna postawa jest błędna, a
    > Twoja nie?

    Takie mam zdanie.

    > Poza tym skąd absurdalne założenie, że pesymizm = wyczekiwanie?

    Tak oceniam Twoją postawę.

  • 288. Data: 2009-03-25 08:56:13
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gqbv16

    > Ja rozumiem doskonale. Natomiast nie rozumiem Twojego relatywizmu.

    > Jakoś nie wynikało to z Twojej dotychczasowej pisaniny :>

    Dla Ciebie nie wynikało, inni pojęli od razu.

    > O właśnie, na przykład tutaj.

    > Nie powtórzysz. Napisałeś to dopiero po raz pierwszy w tym wątku.
    > Do tej pory jedynie broniłeś cwaniactwa banków.

    Broniłem banków, ale nigdzie nie twierdziłem, że powinny otrzymac pomoc od
    państwa. Napisałem tylko, że prawdopodobnie otrzymają, ale oceniam to
    jednoznacznie negatywnie. Znajdź mi gdzie napisałem inaczej.

    > Brawo! :>

    > Nooo jeśli prof. Werbiński z Żarskiego Uniwersytetu Ekonomii tak twierdzi,
    > to cóż - biorę to na klatę.

    To ma być jakiś taki wyuzdany żarcik?

  • 289. Data: 2009-03-25 08:57:31
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w wiadomości

    > Jaki zatem poziom merytoryczny dyskusji TY przedstawiasz, choćby w
    > poniższym zdaniu:

    Akurat to zdanie nie jest zbyt merytoryczne. Jeżeli je wybrałeś jako
    przykład poziomu, to świadczy o tym że nie wiesz co to słowo oznacza.

    Dobrze powiedziane!

  • 290. Data: 2009-03-25 08:59:30
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > No cokolwiek, tak ciezko wyjrzec poza czubek wlasnego nosa? Kobieta
    > maltretowana przez meza. Konflikt z rodzina etc. Nie kazdy moze mieszkac z
    > rodzicami.

    A jak tą kobietę napierdala co rano mąż w kupionym za wspólny kredyt
    30-letni mieszkaniu?