  • 21. Data: 2004-10-09 09:43:02
    Temat: Re: Bank BPH oferuje szybkie kredyty dla firm
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Świadek napisał:

    > Pędzę lecę ! Potwierdzam - fajna jest!

    Ueeeeee, anonimowych swiadkow to ja na kopy moge miec i beda swiadczyli
    co popadnie. :-P

    Bartol

  • 22. Data: 2004-10-09 09:43:43
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Oszust, cholera oszust. A nie wierzylem do tego momentu!

    Gdzie ten oszust kurza dupa!!!!!

    > Fajny Amra

    Plagiaciarz, plagiaciarz...

    Fajny Bartol

  • 23. Data: 2004-10-09 09:57:30
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Bartol napisał:

    > ueeeeeeee (zeby bylo unijnie)

    > Hehehehe, swiadkowie wystap!

    No to jestem ;-)

    > Plagiaciara, plagiaciara...
    >
    > Fajny Bartol

    Hmmm, 'plagiat podróby' dobre ;-)))

    Fajny St. ;-)

  • 24. Data: 2004-10-09 10:04:19
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-09 11:43, kiedy z niewiadomych powodów
    podpisujący się Bartol Partol napisał(a) co następuje:

    > Gdzie ten oszust kurza dupa!!!!!

    Otóż dowód prosty , w cytacie zawarty:
    " Chyba wolalbym pojsc do oddzialu po koperte z haslem."
    Takich herezyj Bartol prawdziwy by nie napisał!

    yayco (niefajny z powodu awarii sieci wodociągowej)

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 25. Data: 2004-10-09 10:08:54
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik S.T. napisał:

    > No to jestem ;-)

    ueeeeeeeee, swiadek powinien byc znana osobistoscia publiczna. Np. taki
    Amra,... lub Bartol ... ;-)))))

    > Fajny St. ;-)

    To przestaje byc fajne, :-P
    Fajny Bartol

  • 26. Data: 2004-10-09 10:10:21
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik yayco napisał:

    > Otóż dowód prosty , w cytacie zawarty:
    > " Chyba wolalbym pojsc do oddzialu po koperte z haslem."
    > Takich herezyj Bartol prawdziwy by nie napisał!

    Hehehehe, Bartol potrafi dowolna herezyje napisac i powiedziec. No bo
    fajny jest. ;-)

    > yayco (niefajny z powodu awarii sieci wodociągowej)

    Uuuuu, to bieda.

    Fajny Bartol

  • 27. Data: 2004-10-09 10:12:15
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Osobnik podający się za Bartola ;-) napisał:

    > Ueeeeee, anonimowych swiadkow to ja na kopy moge miec i beda swiadczyli
    > co popadnie. :-P

    Ueeee, jaki tam anonim,
    też z Wrocławia i widać musi znać ją osobiście (62.87.150.16) ;-)))

  • 28. Data: 2004-10-09 10:14:08
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-09 12:10, kiedy ktoś, kto nadal, z
    powodów nieznanych, ale prawdopodobnie niegodnych podpisuje się Bartol
    Partol napisał(a) co następuje:

    > Uuuuu, to bieda.

    Eeee, nie jest tak źle... Jak zaraz nie naprawią to pójdę sobie na
    spacerek pod najbliższe PKO. Deszczyk mnie umyje, a radość szczera z
    widoku przeziębieniu zapobiegnie. Tak to przyjemne z pożytecznym połączę.

    yayco (niefajny, ale zadowolony)

  • 29. Data: 2004-10-09 10:18:20
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Rzekomo Bartol ;-P napisał:

    > ueeeeeeeee, swiadek powinien byc znana osobistoscia publiczna. Np. taki
    > Amra,...
    > lub Bartol ... ;-)))))
    Ale tylko ten z certyfikatem oryginalności
    i z hologramem na /ocenzurowano/ ;-P

    Bartol wystąp! i świadcz!;-)))

  • 30. Data: 2004-10-09 10:18:24
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-09 12:12, kiedy S.T. napisał(a) co
    następuje:

    > Ueeee, jaki tam anonim,
    > też z Wrocławia i widać musi znać ją osobiście (62.87.150.16) ;-)))

    Oj, to to może być osoba na tyle bliska, że aż niewiarygodna.
    Niewiarygodnie wręcz niewiarygodna...