    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank
    Date: Tue, 12 Sep 2023 14:44:05 +0200

    On Tue, 12 Sep 2023 04:08:01 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Pewnie, myślisz, że by pozwolili opróżnić?

    BFG? Chyba wrecz ustawowo nie mozna - tzn musi miec rezerwy w
    gotowosci, a po zuzyciu banki musza sie znów zrzucic :-)

    > Tym bardziej że prawie wszystko trzymają w obligach Skarbu Państwa.

    W dobrym okresie to dobra inwestycja była :-)

    > Banki musiały się zrzucić, żeby zasypać dziurę po zajumaniu getoutu.

    Ale "zajumali" go tak jakos mało obciązając BFG.

    > Pytanie, co się stanie z kasą po sprzedaży tego potworka - o ile oczywiście

    Wróci do banków, które się zrzuciły.

    > uda się go komuś wcisnąć - bilans niby uzdrowiony, ale bajzel ten sam,
    > a nawet może i gorszy, bo pewnie sporo pisiorów domieszali na posadki.

    Pewnie tak.
    Ja patrze dosc jednostronnie - to kontynują starą politykę.
    Ale moze to była dobra polityka, tylko balast frankowiczów i innych za
    duży.

    Przyjdzie nowy własciciel, postawi swojego prezesa, i ten zacznie
    robic porządek.
    Jest jeszcze wersja, ze nie sprzedadzą tak szybko, rząd sie zmieni,
    wywalą pisiorów, posadzą innych kolesi :-)

    > Nawet więcej - zamiast pierwszej rozprawy w procesie było tylko posiedzenie,
    > które ew. miało cofnąć mu kaucję i dozór policyjny.
    > Więc byłby do przodu - ale ogólnie internet o tym pusty, nawet nie ma
    > o wynikach tegoż posiedzenia.

    Dziwne troche, szczególnie ze prokuratora ponoc zakonczyła śledztwo
    w 2020. Covid był, ale sie przecież zmyl.

    https://wyborcza.pl/7,75398,29531502,blokada-na-afer
    e-knf-kiedy-sie-zacznie-proces-marka-chrzanowskiego.
    html

    Nie wyrażam zgody na dostęp do akt z uwagi na konieczność
    zabezpieczenia prawidłowego toku postępowania, w którym nie został
    jeszcze otwarty przewód sądowy, a zatem żadne okoliczności
    postępowania przygotowawczego nie zostały jeszcze ujawnione" - napisał
    nam sędzia Paweł Błasiak, wiceprezes warszawskiego sądu rejonowego.

    Czekają na przedawnienie?

    Ale tego sędziego jeszcze Komorowski mianował
    https://www.prezydent.pl/kancelaria/archiwum/archiwu
    m-bronislawa-komorowskiego/aktualnosci/nominacje/nom
    inacje-sedziowskie-w-palacu-prezydenckim,19244

    Na podstawie uchwały starej KRS
    https://sip.lex.pl/akty-prawne/akty-korporacyjne/prz
    edstawienie-wniosku-o-powolanie-do-pelnienia-urzedu-
    na-stanowisku-287666494

    J.