  • 1. Data: 2017-12-12 16:40:42
    Temat: BZWBKKBSg -- opłata za nieaktywną debetówkę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    BZWBKKBSg przysyła debetówkę w miejsce zastrzeżonej...
    Zapewne można tak bez końca tak zwanego -- zastrzegać,
    by otrzymywać kolejną... Rezygnacja z karty via WWW nie
    jest możliwa...

    Ale nawet wtedy nalicza opłatę, gdy debetówka nie jest aktywna.

    -=-

    Z tym bankiem mam stale problemy...

    - okradł mnie na 400 pln:
    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm
    - dzwoni pomimo żądania zaprzestania dzwonienia
    - pobiera opłaty za niechcianą debetówkę
    - obiecuje wystornowanie opłat za debetówkę,
    po czym obietnicy nie spełnia... (obietnicę
    dał przed laty; odmowę wystornowania -- ze
    dwa tygodnie temu)

    Po co dzwoni? Aby przedstawić nadzwyczaj atrakcyjne ;)
    (atrakcyjne dla banku, nie dla mnie) usługi...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......

  • 2. Data: 2017-12-12 16:48:22
    Temat: Re: BZWBKKBSg -- opłata za nieaktywną debetówkę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >jest możliwa...
    >Ale nawet wtedy nalicza opłatę, gdy debetówka nie jest aktywna.

    A regulamin czytal ?

    Moze bank robi wszystko zgodnie z umową :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-12-14 12:40:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nie zamykałeś tam ostatnio konta (z sensacjami oczywiście)?
    Czy wycofałeś wypowiedzenie? Albo założyłeś na nowo?
    Ja mam bankomatową, dobrze, że się na debetówkę nie dałem namówić - ale jak w takim
    razie można z debetówki zrezygnować, tylko w oddziale? Czy tylko zamykając konto
    (nowe można założyć bez żadnej karty, nawet bankomatowej, przetestowane świeżo z
    kontem dla żony, zakładanym przez net+kuriera - co ciekawe, we wniosku netowym nie ma
    opcji karty bankomatowej - ja zakładałem w oddziale, o opcji zupełnego braku karty
    nie było mowy - może dałem się nabrać ;)?
    A jak dzwonią mimo braku zgody - tylko sprawdź, czy na pewno nie masz - to reklamacja
    z pogrożeniem Rzecznikiem Finansowym - sprawdzimy, czy żaba się boi.

  • 4. Data: 2017-12-14 21:17:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 5...@g...co

    : Nie zamykałeś tam ostatnio konta (z sensacjami oczywiście)?

    () Zamykałem -- swoje.
    () Za debetówki liczą ojcu.
    () Matkę oszukali na 400 pln, powołując się na
    rzekome złożenie sprzeciwu wobec marketingu, choć:

    - nie ma takiej opcji, jak skuteczny sprzeciw
    - nie mają dowodu złożenia takiego sprzeciwu
    - gdyby cokolwiek nie zadziałało w promocji,
    winien by był (z woli tegoż banku) ów bank,
    jako organizator

    : Czy wycofałeś wypowiedzenie?

    Nie.

    : Albo założyłeś na nowo?

    Nie.

    : Ja mam bankomatową, dobrze, że się na debetówkę

    Jak jest różnica pomiędzy bankomatową i debetową?

    : nie dałem namówić - ale jak w takim razie można z debetówki
    : zrezygnować, tylko w oddziale?

    Ponoć tak.

    : Czy tylko zamykając konto (nowe można założyć bez żadnej karty,

    To imo najrozsądniejsze rozwiązanie.

[...]

    To bank Morawieckiego juniora -- w dupie ma prawo, będąc własnością premiera rządu.
    :)

    -=-

    Nawet, jeśli Morawiecki pozbędzie się akcji tego banku -- nadal będzie jakoś ;)
    patronował.

  • 5. Data: 2017-12-14 21:24:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5a2ffa47$0$5156$6...@n...neostrada.pl

    > A regulamin czytal ?

    Regulamin czego?

    > Moze bank robi wszystko zgodnie z umową :-)

    Umówił się z Tobą, że mnie będzie molestował,
    ojca -- okradał, a matkę -- oszukiwał?

    -=-

    Dla tego banku ,prawo jest święte, ;) dlatego zabrał mi dostęp
    do konta w czasie trwania wypowiedzenia, choć dał papierowe
    potwierdzenie nieodbierania tego dostępu do końca tego czasu!

    Nie oddał mi tego dostępu (nie mogłem wydrukować potwierdzeń
    przelewów) a jedynie (w drodze wyjątkowego wyjątku) wydrukował
    mi miesięczne zestawienie operacji -- bo przecież zabroniłem
    bankowi komunikowania się ze mną...

    Mimo tego zabronienia, zadzwonił i bredził (rozmowa nagrana,
    więc mogę postawić) o cudownych ofertach i nie zważał ani na
    to, ze miał dać mi spokój, ani na moje informacje ukazujące
    ofertę BZWBKKBSg jako (delikatnie ujmując) nieatrakcyjną na
    tle ofert innych banków w Polsce...

  • 6. Data: 2017-12-14 21:55:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Cóż, widać musisz ojca na wycieczkę do żaby namówić.
    Bankomatowa, jak sama nazwa wskazuje, służy tylko do wypłat i wpłat wyłącznie w
    bankomatach własnych wbk. Nie można płacić, ale za to jest za darmo. A jak się chce
    debetówkę darmową to można HCE (ale nie ma IO) - albo brać krefytówkę, darmo dają.
    Ostatnio testuję żabę i jest to bank dziwny - pytanie, czy to pozostałość po
    premierze (co by źle wróżyło), czy dzieło hiszpanów (może dlatego wolał już zostać
    premierem - a widzieliścię mem z Petru robiącym facepalma i podpisem "gdybym zapisał
    się do pis to dziś byłbym premierem"?) czy jeszcze inna przyczyna?
    Podobno oddziały mają jakąś sporą swobodę działania i infolinia nie potrafi
    powiedzieć, jak się w niektórych sprawach zachowają - a potem w oddziale nie można
    nic zmienić we wniosku złożonym na infolinii, choć podpisać trzeba w oddziale, mimo,
    że namawiają na "kontakt elektroniczny"...
    Ale kk world fajna, choć czekam na rozwiązanie reklamacji w sprawie punktów na start
    za założenie razem z kontem. Sporo też promocji drobnych, ale bez zawracania głowy,
    jedynie trzeba wstawać w nocy ;>
    I zaraz po założeniu konta ma się propozycję KK do 4k na klik - ciekawe, czy naprawdę
    nie wymagają zaświadczeń, może ktoś sprawdzi, bo mi znikło po wydaniu KK, a żonie nie
    chcę tym głowy zawracać.

    Zaś opcja sprzeciwu marketingowego jest w ustawieniach. Co ciekawe, mi przy
    zakładaniu odznaczyli, mimo, że do promocji wymagaja zgody. Cóż, zobaczymy jak będzie
    z reklamacją, pierwszą na dzień końca cyklu załatwili szybko i zmienili bez opłaty.

  • 7. Data: 2017-12-15 22:41:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 5...@g...co

    : Cóż, widać musisz ojca na wycieczkę do żaby namówić.

    Raczej tak. Zamknę ojcu wszystko w tym banku.

    : z Petru robiącym facepalma i podpisem "gdybym zapisał się do
    : pis to dziś byłbym premierem"?) czy jeszcze inna przyczyna?

    Ponoć Morawiecki i Kaczyński to jedna (genetycznie) rodzina.

    : Zaś opcja sprzeciwu marketingowego jest w ustawieniach.

    Molestująca mnie (via fon) bankierka twierdziła, że
    można wyrazić sprzeciw jedynie w marmurze. Innym
    rozwiązaniem jest brak zgody, który nie zabrania
    bankowi molestowania, choć zacząć się takie powinno
    od prośby o zezwolenie.

    Innymi słowy -- mogą nadal napadać, ale na początku
    napaści muszą prosić o zezwolenie.

    Coś na kształt:

    - Dzień dobry, mogę molestować?
    - Nie.
    - Dziękuję za odpowiedź i prezentuję propozycje...
    - Nie chcę!!!
    - Ale nasze propozycje są bardzo atrakcyjne.
    - Owszem, ale nie dla mnie a dla banku.
    - Nie szkodzi. Otóż mamy...
    - Ale ja niczego od was nie chcę!!!!
    - Rozumiem, ale może jednak...

    -=-

    Żaba nadaje się jedynie:

    - Do wzięcia wisienek lub orzeszków.
    - Jako białkowy wpłatomat.
    - Jako parking.
    - Do pływania. ;)

    -=-

    Warto wiedzieć, kim jest obecny premier rządu RP.

  • 8. Data: 2017-12-17 11:04:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    debetówkę darmową to można HCE (ale nie ma IO) - albo brać krefytówkę, darmo dają.

    bankomatowa jest gratis, ale jak się odnowi to już są opłaty (czy coś
    takiego), warto przejrzeć TOiP

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2017-12-18 07:52:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Echh, to przejrzyj, zanim zaczniesz straszyć ludzi ;P
    Bankomatowa nie ma opłat za odnowienie.
    15zł jest za odnowienie kredytówki i KD visa vip.

  • 10. Data: 2017-12-18 20:48:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" p0otal$n9b$...@n...news.atman.pl

    > - pobiera opłaty za niechcianą debetówkę

    Z rachunku 49 1090 1489 0000 0000 4831 4498
    WBK SA CENTRUM KARTWBK PLAC ANDERSA 5 61-894 POZNAŃ
    Na rachunek zz 1090 2587 0000 0001 3186 xxxx
    Pan WITOLD CISZEWSKI KRĘTA 12/yy 15-345 BIAŁYSTOK PODLASKIE
    Tytuł operacji Korekta prowizji BZWBK/130321/17 Pozdrawiamy. BZWBK