    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBKKBSg -- opłata za nieaktywną debetówkę
    Date: Thu, 14 Dec 2017 21:17:07 +0100

    "Dawid Rutkowski" 5...@g...co

    : Nie zamykałeś tam ostatnio konta (z sensacjami oczywiście)?

    () Zamykałem -- swoje.
    () Za debetówki liczą ojcu.
    () Matkę oszukali na 400 pln, powołując się na
    rzekome złożenie sprzeciwu wobec marketingu, choć:

    - nie ma takiej opcji, jak skuteczny sprzeciw
    - nie mają dowodu złożenia takiego sprzeciwu
    - gdyby cokolwiek nie zadziałało w promocji,
    winien by był (z woli tegoż banku) ów bank,
    jako organizator

    : Czy wycofałeś wypowiedzenie?

    Nie.

    : Albo założyłeś na nowo?

    Nie.

    : Ja mam bankomatową, dobrze, że się na debetówkę

    Jak jest różnica pomiędzy bankomatową i debetową?

    : nie dałem namówić - ale jak w takim razie można z debetówki
    : zrezygnować, tylko w oddziale?

    Ponoć tak.

    : Czy tylko zamykając konto (nowe można założyć bez żadnej karty,

    To imo najrozsądniejsze rozwiązanie.

    : nawet bankomatowej, przetestowane świeżo z kontem dla żony,
    : zakładanym przez net+kuriera - co ciekawe, we wniosku netowym
    : nie ma opcji karty bankomatowej - ja zakładałem w oddziale,
    : o opcji zupełnego braku karty nie było mowy - może dałem się nabrać ;)?

    : A jak dzwonią mimo braku zgody - tylko sprawdź, czy na pewno nie
    : masz - to reklamacja z pogrożeniem Rzecznikiem Finansowym - sprawdzimy,
    : czy żaba się boi.

    To bank Morawieckiego juniora -- w dupie ma prawo, będąc własnością premiera rządu.
    :)

    -=-

    Nawet, jeśli Morawiecki pozbędzie się akcji tego banku -- nadal będzie jakoś ;)
    patronował.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......