  • 11. Data: 2015-01-30 22:14:40
    Temat: Re: BZWBK - uczniowe Stalina
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-01-29 o 23:59, animka pisze:

    > Szkoda czasu. Samcik nie odpisuje!

    jak ciekawy temat to odpisuje i opisuje

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2015-01-31 21:04:20
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 30/01/2015 22:14, RobertS wrote:

    > jak ciekawy temat to odpisuje i opisuje

    ... i zgodny z linią partii i rządu, przede wszystkim.

  • 13. Data: 2015-02-01 13:19:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-01-31 o 21:04, mx pisze:

    > ... i zgodny z linią partii i rządu, przede wszystkim.

    aż tak krytycznie go oceniasz?
    a o czym np. nie chce pisać?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2015-02-01 16:40:42
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    wiadomości news:macv1f$qhb$1@node1.news.atman.pl...
    > http://demotywatory.pl/4447468/Myslisz-ze-co-nie-jes
    t-zabronione-jest-dozwolone

    > Ponieważ coś nie jest uregulowane, to choć nie jest zakazane, to jest
    > nielegalne - przynajmniej w rzeczywistości w której żyją decydenci z tego
    > porypanego banku...

    Być może ich regulamin daje możliwość dowolnej interpretacji...
    Miałem kartę wydaną kiedyś do konta oszczenościowego. Z kontem były
    problemy bo koniecznie chceili nienależne prowizje skasować. Dopiero
    po ostrej skardze do centrali uwzględnili reklamacje.
    Teraz jednak samowolnie zmienili "przyporządkowanie" karty i samowolnie
    podnieśli limit. Wg nowego regulaminu nie ma takiego produktu, powinni
    więc:
    -kontynuować poprzednie zasady (i cennik) albo
    -wypowiedzeć umowę i zablokować możliwość użycia
    Tymczasem zaczęli stosować reguły bedące pomieszaniem z poplątaniem.

    Arek