  • 1. Data: 2015-01-29 10:37:51
    Temat: BZWBK - uczniowe Stalina
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://demotywatory.pl/4447468/Myslisz-ze-co-nie-jes
    t-zabronione-jest-dozwolone

    Ponieważ coś nie jest uregulowane, to choć nie jest zakazane, to jest
    nielegalne - przynajmniej w rzeczywistości w której żyją decydenci z
    tego porypanego banku...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 2. Data: 2015-01-29 17:56:39
    Temat: Re: BZWBK - uczniowe Stalina
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 29.01.2015 o 10:37, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    >

    > Ponieważ coś nie jest uregulowane, to choć nie jest zakazane, to jest
    > nielegalne - przynajmniej w rzeczywistości w której żyją decydenci z

    Nie tylko BZWBK podobno BPH też to samo zrobiła.

    Xenocide

  • 3. Data: 2015-01-29 20:03:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości
> [...]
    >Ponieważ coś nie jest uregulowane, to choć nie jest zakazane, to jest
    >nielegalne - przynajmniej w rzeczywistości w której żyją decydenci z

    O ile kojarze, to jak odpowiednio interpretowac, to sie jednak okaze
    ze handel bitcoinami jest zakazany.

    A spojrz jeszcze na frankowy watek - jak kiedys ten bitcoin p*, to do
    kogo uderza stratni ?
    Do banku :-)

    A jeszcze od wyjasnienia sprawa podatkowa - ile podatkow i jakie
    nalezy zaplacic ?
    Ja tam mysle ze VAT co najmniej :-)

    J.

  • 4. Data: 2015-01-29 21:53:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-01-29 o 10:37, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    >

    > Ponieważ coś nie jest uregulowane, to choć nie jest zakazane, to jest
    > nielegalne - przynajmniej w rzeczywistości w której żyją decydenci z

    poproś o wskazanie, na które przepisy prawa się powołują + wyślij to do
    Samcika z prośbą, aby poprosił bank o wyjaśnienie

    będzie miał facet o czym pisać ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2015-01-29 23:59:08
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-01-29 21:53, RobertS pisze:
    t-zabronione-jest-dozwolone

    > poproś o wskazanie, na które przepisy prawa się powołują + wyślij to do
    > Samcika z prośbą, aby poprosił bank o wyjaśnienie
    >
    > będzie miał facet o czym pisać ;-)

    Szkoda czasu. Samcik nie odpisuje!

    --
    animka

  • 6. Data: 2015-01-30 13:27:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-29 o 20:03, J.F. pisze:
> [...]
    > kogo uderza stratni ?
    > Do banku :-)
    >
    > A jeszcze od wyjasnienia sprawa podatkowa - ile podatkow i jakie nalezy

    Od zysków kapitałowych.

    > Ja tam mysle ze VAT co najmniej :-)

    W życiu!

    --
    Pete

  • 7. Data: 2015-01-30 14:35:09
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup

    > Nie tylko BZWBK podobno BPH też to samo zrobiła.

    To teraz jeszcze tylko czekać na ING, bo to kolejny specjalista od
    lizodupstwa.

  • 8. Data: 2015-01-30 14:55:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.01.2015 13:27, Pete pisze:

    > Od zysków kapitałowych.

    Ale czy koniecznie były to zyski kapitałowe?

    Ktoś sprzedał coś na e-bay za bitmonetki (nie wnikam, czy ebay obsługuje
    taką walutę, ale powiedzmy ;) ) a potem zamienił tę walutę na np. złotówki.

    Jasne, jeśli na ogólnych warunkach podatek dochodowy lub PCC się należy
    to powinien zostać uiszczony. Ale nie są to zyski kapitałowe.

    Tak samo jakby ktoś prowadził działalność w sieci i sprzedawał
    towary/usługi za bitmonetki.

  • 9. Data: 2015-01-30 15:20:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-01-30, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > Tak samo jakby ktoś prowadził działalność w sieci i sprzedawał
    > towary/usługi za bitmonetki.

    W przypadku DG, to i tak nie masz do czynienia z podatkiem
    kapitałowym, tylko zyski/straty (nawet z lokat złotówkowych)
    są opodatkowane wg działalności, czyż nie?

    To zresztą nawet patent na antybelkę, bo zwykły podatek jest
    nadal zaookrąglany do 1 zł. ;-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2015-01-30 15:44:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości

    >Od zysków kapitałowych.

    Udowodnij, najlepiej cytujac przepisy, ze taki podatek jest zasadny.
    No bo skoro to nie jest uznana waluta, to na jakiej podstawie ?

    >W życiu!

    Towar ... nienamacalne, to moze i nie. Ale programy i inne dane bez
    nosnika tez niemacalne ..
    Usluga ... jak kupujesz od krajowego minera, to mozna by wyliczenie
    kodu potraktowac jako usluge :-)

    Zagraniczny ... hm, czy nabywca musi VAT zaplacic od takiej uslugiczy
    nie ?

    J.