  • 1. Data: 2015-01-28 18:33:44
    Temat: lokata zimowa GO
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Czemu nie ma z poziomu bankowości Getin (Online (nie wiem czy to jeszcze
    trzeba dopisywać skoro połączyli)) założenia lokaty zimowej 3,4%.
    Spróbowałem wypełnić formularz, nie wiem co z tego wyniknie, bo na końcu
    napisali, że otrzymam login - dostęp do bankowości i tam mogę kolejne lokaty
    zakładać...

  • 2. Data: 2015-01-29 10:28:02
    Temat: Re: lokata zimowa GO
    Od: b...@o...pl

    W dniu środa, 28 stycznia 2015 18:33:48 UTC+1 użytkownik m7marek napisał:
> [...]
    > napisali, że otrzymam login - dostęp do bankowości i tam mogę kolejne lokaty

    Getin i GetinOnline to dwa systemy.
    Do jednego loguje się poprzez: secure.getinbank.pl (brak lokaty zimowej,
    jest 3,5% Mój Zysk ale od 100 tys. PLN),
    do drugiego poprzez: secure.getinonline.pl (jest tam Lokata Zimowa 3,4%).
    Zapewne do tej pory masz dostęp tylko do tego pierwszego.

  • 3. Data: 2015-01-29 10:34:35
    Od: b...@o...pl

  • 4. Data: 2015-01-29 10:48:25
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 28 stycznia 2015 18:33:48 UTC+1 użytkownik m7marek napisał:
    > Czemu nie ma z poziomu bankowości Getin (Online (nie wiem czy to jeszcze
    > trzeba dopisywać skoro połączyli)) założenia lokaty zimowej 3,4%.

    Ja mam konto w OF, tez loguje sie do polaczonej bankowosci internetowej loginem z
    Getina.
    No i tez tej lokaty nie widze.
    Moze tylko da sie zalozyc przez formularz?

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2015-01-29 12:34:06
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości news:15f840ba-9950-4898-b277-

[...]

    --------

    No a ja byłem w getinonline oraz openonline i też zostałem
    automagicznie przeniesiony do getina nr 2, tego bez lokaty
    zimowej. Ma to głęboki sens, pod warunkiem, że sie stanie
    na głowie - poprzednio mogłem zakładać lokaty w getinonline,
    a teraz nie mogę i dzięki temu moje zadowolenie z usług
    grupy getin ogromnie wzrosło ;)

  • 6. Data: 2015-01-29 16:41:00
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >do drugiego poprzez: secure.getinonline.pl (jest tam Lokata Zimowa 3,4%).
    >Zapewne do tej pory masz dostęp tylko do tego pierwszego.

    jak to zrobiłeś, że masz jeszcze dostęp przez secure.getinonline.pl, mając
    konta w obu bankach?
    Przez formularz też mnie olali, nie przyszedł ani email, ani nie zadzwonili,
    a więc już nie chcę tam lokować.
    Mam tam 10 kont (4xGO, 4xOF, 1xTOP, 1xSkarbonka) można w posty sposób pozbyć
    się części?
    W mbanku podobnie 6 kont, wystarczyłby mi 2?