  • 1. Data: 2002-09-03 12:41:22
    Temat: BZWBK - niereformowalni
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Za kazdym razem jak tam wejde to wychodze z tamtad z nastawieniem ze pora
    zwiac z tamtad:

    Poprosilem pania w kasie o stan sald rachunu (RORu i lokat)

    Pani nawet sprytnie wydrukowala no ale wydruk mnie lekko zdziwil

    R PLN nieoprocent. 951-15120 - YYYY,YY
    R PLN nieoprocent. 951-15130 - XXXX,XX

    gdzie:
    Y - kwota debetu ktory wygasl miesiac temu
    X -kwota bierzacego debetu

    Na pytanie czemu wydrukowal sie limit wygaslego debetu pani powiedziala ze
    informacje u kolegi (kolejka z 10 osob a pan latal po sali jak by go cos...,
    nie wspominajac juz ze pan na moj widok jadem pluje). Pokazalem pani kolejke
    i spytalem sie grzeczne czy ona uwaza ze ja w niej bede stal - pani lekko
    sie zaczeriwnila i wykrztusila "wie pan, ja tez cos takiego mialam (srednio
    jej wierze) ale to wina systemu, dzis sie pokazjue to jutro co innego - a to
    zniknie"

    Ciekawy jestem co mi sie pokaze za 2 dni + 10k czy kredyt na 20k, a moze
    lokatka by mi tak zniknela?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-09-03 12:48:16
    Temat: Re: BZWBK - niereformowalni
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ciekawy jestem co mi sie pokaze za 2 dni + 10k czy kredyt na 20k, a moze
    > lokatka by mi tak zniknela?

    U mnie w oddziale - teraz takie ladne potwierdzrneia drukuja :)
    A EC/Mc dalej nie wiadomo kiedy, pomimo, ze juz dizlaja od poniedzialku w
    nowym systemie (XV o/Warszawa)

  • 3. Data: 2002-09-03 12:48:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ciekawy jestem co mi sie pokaze za 2 dni + 10k czy kredyt na 20k, a moze
    > lokatka by mi tak zniknela?

    Ja stawiam na niedozwolony debet na -10k zl :-))))

  • 4. Data: 2002-09-03 15:00:57
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Jarosław Popiel wrote:
    > Ciekawy jestem co mi sie pokaze za 2 dni + 10k czy kredyt na 20k, a
    > moze lokatka by mi tak zniknela?

    A nie? ;)
    Jak miałem tam jeszcze konto i lokaty, to byla zawsze na wyciągu pozycja
    "suma dostępnych lokat - 0 zł", mimo, że w istocie ta suma była
    cokolwiek wyższa;

    tłumaczenie, czemu tak, było bardzo podobne (= system tak drukuje, ale
    tak nie jest)

    A co do Twoich odczuć, to miałem identyczne, aż w końcu się całkiem
    wyniosłem.
    Jako "odwyk" polecam Lukasa, bo te same bankomaty, nie trzeba zmieniać
    częsci nawyków.

  • 5. Data: 2002-09-03 15:22:41
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Robert wrote:
> [...]

    No i jeszcze przypomne, ze pewnego pieknego dnia wyczyscili mi konto
    przelewajac ot tak sobie bez żadnej dyspozycji 7 kPLN z mojego konta na
    inne konto (na szczescie moje w innym banku), po czym zadzwonili mnie
    uprzejmie poinformowac, ze na RORze brak środków do realizacji przelewu
    do Urzędu Skarbowego...

  • 6. Data: 2002-09-03 15:25:15
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jako "odwyk" polecam Lukasa, bo te same bankomaty, nie trzeba zmieniać
    > częsci nawyków.

    O kieleckim Lukasie tez juz co swoje to napsioczylem ;-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-09-03 15:39:28
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Jarosław Popiel wrote:

    > O kieleckim Lukasie tez juz co swoje to napsioczylem ;-)

    Ale Lukas ma tę zaletę, że jeśli masz w pobliżu więcej niż 1 oddział, to
    można wybrać taki, gdzie obsługa jest najbardziej kompetentna. Poza tym
    jakoś do Lukasa w ogóle nie muszę chodzić do oddziału, a do BZWBK ciągle
    musiałem.

  • 8. Data: 2002-09-03 17:19:41
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > Ale Lukas ma tę zaletę, że jeśli masz w pobliżu więcej niż 1 oddział, to
    > można wybrać taki, gdzie obsługa jest najbardziej kompetentna.

    Zwiedzilem 2 z 3 - i zamknolem tam konto na koniec ;-)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-09-03 17:23:26
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    Jarosław Popiel wrote:

    > Zwiedzilem 2 z 3 - i zamknolem tam konto na koniec ;-)
    IMHO miales pecha. Znam wiele osób, które są zadowolone i chwalą
    fachowość dysponentów Lukasa w oddziałach. Ja rzadko bywam, ale też
    pozytywnie oceniam.

    --
    Robert
    remove duplicated chars from email address

  • 10. Data: 2002-09-04 12:41:46
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zwiedzilem 2 z 3 - i zamknolem tam konto na koniec ;-)
    >
    > --
    > JaKi

    Ja niedawno zakładałem e-Konto na placu Wolności i nie źle. Jedynie były
    problemy ze zdefiniowaniem konta do przelewów.
    Pozdr.
    Marcin