  • Data: 2002-02-18 12:13:15
    Temat: Re: BZWBK i problemy z IE
    Od: "Bartlomiej Lidke" <b...@W...math.put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 15 Feb 2002 10:09:04 +0100, Piotr Borowiak napisal(a):
    > U?ytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisa? w wiadomo?ci
    > Nic nie konfigurowa?em zainstalowa?em ServicePack 2 do IE 5.5 i jak r?k?
    > odi?? - swoj? drog? pracuje jeszcze na NT 4.0

    dokladnie.
    blad jest w przegladarce IE5.5 co zostalo oficjalnie podane przez
    microsoft. w skrocie polega to na tym, ze niektore odnosniki zostaja
    blednie rozpoznane jako 'niebezpieczne'. rozwiazania:
    - zainstalowanie SP>=2
    - zalatanie bledu microsoftu w stronach co powinno juz byc zrobione

    polecam inne przegladarki jak np.
    galleon, mozilla, netscape

    --
    Gollum: "This thing all things devours: Birds, beasts, trees, flowers;
    Gnaws iron, bites steel; Grinds hard stones to meal; Slays king,