  • 11. Data: 2002-05-05 06:34:14
    Temat: Re: BZWBK i BELKA
    Od: "Antara" <g...@p...com>

    news:3cd3c3c5$1_3@news.vogel.pl...

    > nie moze

    A właśnie , że może - muszą pytać o zgodę kogoś innego, ale nie Ciebie :)

    Pozdry

  • 12. Data: 2002-05-05 15:26:09
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Antara" napisał w wiadomości ...

    > A właśnie , że może - muszą pytać o zgodę kogoś innego, ale nie Ciebie :)

    Tak dla własnego widzi mi się, czy też z chęci poznania salda
    NIE MOŻE. Tylko w określonych przypadkach.
    Ty, natomiast, próbując rozliczać się z podatku od odsetek
    na specjalnym PITie dawałbyś US "za darmo" informację o saldzie
    na Twoim rachunku.