  • 1. Data: 2004-01-02 17:33:29
    Temat: [mBank] Wyłącznie samodzielna identyfikacja w mLinii
    Od: "emil" <0...@b...pl>

    Od 3 stycznia wyłącznie samodzielna identyfikacja w mLinii

    Jeśli jesteś Klientem mBanku, przed każdym połączeniem z operatorem
    powinieneś dokonać samodzielnej identyfikacji w automatycznym serwisie
    mLinii. W tym celu należy wybrać opcję "1", a następnie podać numer Klienta
    oraz wymagane przez system cyfry z Twojego telekodu.
    Obowiązkowa, samodzielna identyfikacja w mLinii została wprowadzona w celu
    usprawnienia obsługi telefonicznej naszych Klientów.
    Jeśli chcesz zastrzec kartę lub dokument tożsamości, aktywować dostęp do
    mLinii albo nie znasz swojego telekodu lub numeru Klienta, możesz połączyć
    się z operatorem mLinii bez konieczności identyfikacji w teleserwisie.

  • 2. Data: 2004-01-02 18:36:08
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik emil <0...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bt4a0n$b8u$...@i...gazeta.pl...
    > Od 3 stycznia wyłącznie samodzielna identyfikacja w mLinii

    I dobrze, bo niektórzy pewnie dzwonią do konsultanta zrobić jakąś operację,
    zajmują kolejkę, sami czekają, a nie są zalogowaniu i trzeba od nowa...

  • 3. Data: 2004-01-02 19:07:25
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    emil wrote:
    > Od 3 stycznia wyłącznie samodzielna identyfikacja w mLinii

    Ciekaw jestem "co autor chciał przez to powiedzieć"?
    Co co się identyfikowali automatycznie będą to robić dalej, a ci co się nie
    identyfikowali powiedzą że mają zanik pamięci - o co więc chodzi?

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-01-02 19:59:01
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bt4fkp$1qu$...@n...news.tpi.pl,
    Bogdan B. <b...@h...pl>:

> [...]
    > Co co się identyfikowali automatycznie będą to robić dalej, a ci co
    > się nie identyfikowali powiedzą że mają zanik pamięci - o co więc

    Tez sie nad tym zastanawialem, bo tak w zasadzie to nic sie nie zmienia
    jakby :)
    Przypomina mi to nieco "Vill dobra rada" z jednej strony, a odpowiedz
    Rossmana na temat dolnej granicy platnosci kartą z drugiej strony ;)

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-01-02 20:39:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <u...@o...pl> wrote in message
    > bt4fkp$1qu$...@n...news.tpi.pl,

    > Tez sie nad tym zastanawialem, bo tak w zasadzie to nic sie nie zmienia
    > jakby :)

    Jak to nie? NIe bylo przypadkiem tak ze operator pytal o 2 cyfry telekodu?
    teraz tego nie bedzie. A zanik pamieci = ustalenie nowego dostepu. Czy wtedy
    nie musza oddzwaniac?
    Po ustaleniu nowego kodu musisz sie zalogowac samodzielnie.

    Maciej

  • 6. Data: 2004-01-02 20:56:22
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    EFkJb.372840$d...@n...chello.at,
    MK <m...@i...pl>:

    > Jak to nie? NIe bylo przypadkiem tak ze operator pytal o 2 cyfry
    > telekodu? teraz tego nie bedzie.

    Chyba ze tak. Ale najpierw pewnie przelacza na IVR po wyjasnieniu.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-01-03 09:39:17
    Temat: Re: [mBank] Wył?cznie samodzielna identyfikacja w mLinii
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 2 Jan 2004 20:07:25 +0100, "Bogdan B." <b...@h...pl>
    wrote:

    >Ciekaw jestem "co autor chciał przez to powiedzieć"?
    >Co co się identyfikowali automatycznie będą to robić dalej, a ci co się nie
    >identyfikowali powiedzą że mają zanik pamięci - o co więc chodzi?

    O identyfikację przez podawanie telekodu. To prosta metoda, żeby
    operatorzy poznali cały telekod.
    --