  • 11. Data: 2004-05-19 17:02:49
    Temat: Re: BZ WBK - SMS Kod :(
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 19 May 2004 13:25:34 +0200, Marcin Zieba napisal/a:

    > Przeczytaj moj pierwszy post w watku. Nikt mnie o nic nie pytal, niczego
    > nie podpisywalem.
    nie wiem jak jest na koncie firmowym może faktycznie tam jest tak jak
    mówisz, ale było by to bezsensu takze nie abrdzo chce mi się wierzyć.
    Tak czy ianczej i tak nie musisz z tej usługi korzystać a niekorzystanie
    nie jest płatne.
    bo w to, ze jak masz token to _i_tak_ przysla Ci smskod nie uwierzę.
    acha i pytanie z drugiego postu: skąd mieli numer na który mają te smsy
    wysyłac?

    --
    KrzysiekL

  • 12. Data: 2004-05-20 06:01:48
    Od: "Marcin Zieba" <m...@c...cy>

    Tak pisze krzysiekL:

    > rozumiem, że miałes wczesniej usługę BZWBK24 sms? (bo inaczej skad
    > wzieli numer telefonu na który miały by te smsy przychodzic)

    Wczesniej mialem tylko usluge BZWBK24 Internet. Aha, nigdy do konta nie bylo
    tokena.
    Pzdr,
    MZ

  • 13. Data: 2004-05-20 20:38:19
    Od: "Gucio" <gucio19@_NO_SPAM_hotmail.com>

    "Marcin Zieba" <m...@c...cy> wrote in message

    > Wczesniej mialem tylko usluge BZWBK24 Internet. Aha, nigdy do konta nie
    bylo
    > tokena.
    > Pzdr,
    > MZ

    Usługa jest dobrowolna i wymaga podpisania umowy i aktywacji w Oddziale.
    Widzę dwie możliwości:
    1. ktoś w Oddziale banku pomylił się i aktywował usługę Tobie, zamiast
    innemy klientowi - IMHO b. mało prawdopodobne... no i co z tym nr telefonu
    ;-)
    2. nie rozumiesz zasad działania tej usługi, smsKod służy nie tylko do
    potwierdzania przelewów, ale także do autoryzacji zmian w książce adresowej,
    możesz za to każdego kontrahenta zdefiniować jako takiego, do którego chcesz
    wysyłać przelewy bez potwierdzania smsKodem i wtedy przelew kosztuje tyle co
    zwykle, bo potwierdzasz go tylko klikiem myszki - czyli tak jak przedtem,
    zanim uruchomiłeś smsKod

    G19