  • 1. Data: 2004-05-16 21:33:32
    Temat: e-gold problem z PIN-em
    Od: "waker" <w...@p...fm>

    Witam Wszystkich!

    Ostatnio mam problem z wejsciem na moje konto, gdyz musze podac PIN, ktorego
    nie znam, a w/g opisu pisze ze wysylaja go na e-maila (a ja go mam na
    ....@p...fm) i z tego co sie dowiedzialem sa problemy dostarczaniem e-maili
    na interie przez e-gold. Pomozcie, co moge zrobic? Czy istnieje mozliwosc
    zmiany w formularzu rejestracyjnym by na inna skrzynke wysylali tego e-maila
    z PIN-em. Prosze o pomoc.

    Wszystkim wielkie dzieki!!!

  • 2. Data: 2004-05-19 12:24:15
    Temat: Re: e-gold problem z PIN-em
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "waker" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > na interie przez e-gold. Pomozcie, co moge zrobic? Czy istnieje mozliwosc
    > zmiany w formularzu rejestracyjnym by na inna skrzynke wysylali tego

    A jest to na pewno strona e-gold?

  • 3. Data: 2004-05-19 19:09:03
    Od: "waker" <w...@p...fm>

  • 4. Data: 2004-05-31 21:33:11
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    waker <w...@p...fm> wrote:

> [...]
    > zmiany w formularzu rejestracyjnym by na inna skrzynke wysylali tego e-maila

    Spytaj na liście dyskusyjnej e-gold:
    http://talk.e-gold.com/cgi-bin/lyris.pl?enter=e-gold
    -list&text_mode=&lang=english

    Przy okazji stworzyłem stronkę z listą exchangerów z podziałem na
    kraje w których mają konta bankowe, z prowizjami, dotyczy Pecunix.com
    ale raczej każdy kto handluje Pecunix handluje i e-gold.

    A i ja czasem coś exchnagenąć mogę:
    Inteligo <-> e-gold <-> Pecunix <-> Moneybookers.

    A co do samego problemu to myślę że musisz się skontaktować z
    supportem, wyślą Ci do domu pod adres wcześniej podany listem kod
    który podasz przez Interent i w ten sposób tymczasowo odblokujesz
    dostęp aby móc zmienić e-mail.

    Jeśli i adres pocztowy w e-gold masz zły to może nie być możliwe
    odzyskanie dostępu, chyba że po kilku miesiącach/latach czekania że
    nikt się do konta nie zgłosi.

    Poza tym napisz do administratora poczta.fm dlaczego maile z e-gold
    nie dochodzą.

    pozdrawiam,

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/