  • 1. Data: 2002-02-21 14:11:13
    Temat: BSK - co za wstyd
    Od: P...@i...com

    Ostatnio dostalem informacje, ze podwyzszaja mi oplate za prowadzenie rachunku z
    12 PLN na 14, za przelewy telefoniczne z 0 PLN na ... 7 PLN/szt., naliczanie
    odsetek nie jak do tej pory co miesiac, ale co 3 Itd. Itp.. Jestem posiadaczem
    konta Super od paru lat. Teraz najwyrazniej chca te konta przekonwertowac na
    konta z lwem (konta super juz nie mozna zakladac). Jednak prowadza negatywna
    polityke cenowa - dyrektor marketingu tego banku nie zastanowil sie nad tym, co
    robi. Jestem klientem z najdrozszym pakietem i, co latwo wywnioskowac, od
    dluzszego czasu (bo mam konto super...). Zamiast takich klientow zachecic do
    zmiany konta np. poprzez okresowe zmniejszenie oplat za konto z lwem , to BSK
    chce wkurzyc stalych i starych klientow oplatami i w ten spos

  • 2. Data: 2002-02-21 15:20:35
    Temat: Re: BSK - co za wstyd
    Od: Michał Kowalski <c...@R...pl>

    Użytkownik <P...@i...com> napisał:
    ^^^^^^^

    > Jednak tu sie pomylili: ja likwiduje konto w tym lipnym banku, kolega
    > tez. Kiedy przyszedlem do oddzialu, kobieta obok tez chciala zlikwidowac
    konto.
    > Bardzo dobrze - niech sie naucza, ze nie sa jedyni. Czy macie podobne
    > doswiadczenia?

    Z BSK to akurat nie mam doświadczeń, natomiast bardzo zaskoczył mnie Twój
    post. Może nie sama treść, ale fakt wysłania go z firmowego konta:-)

    pozdrawiam,
    --
    Michał Kowalski
    c...@q...pl

  • 3. Data: 2002-02-21 15:30:00
    Od: d...@i...pl (Adam S.)

    > Użytkownik <P...@i...com> napisał:
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^

    > Z BSK to akurat nie mam doświadczeń, natomiast bardzo zaskoczył mnie Twój
    > post. Może nie sama treść, ale fakt wysłania go z firmowego konta:-)

    Z ust mi to wyjales :) Tez sie dziwie

    gren

    Najlepsza bezplatna poczta w Polsce >>> http://poczta.interia.pl/
    Jako jedyna oceniona bardzo dobrze przez Komputer Swiat (nr 5/2002)

  • 4. Data: 2002-02-21 15:36:44
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Użytkownik "Michał Kowalski" <c...@R...pl> napisał w
    wiadomości news:a53313$l52$1@news.telbank.pl...

    > Użytkownik <P...@i...com> napisał:
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^

    > Z BSK to akurat nie mam doświadczeń, natomiast bardzo zaskoczył mnie Twój
    > post. Może nie sama treść, ale fakt wysłania go z firmowego konta:-)

    E-tam
    ipartners w Krakowie

    Pete

  • 5. Data: 2002-02-21 20:17:19
    Od: "Sebastian Goschorski" <g...@u...univ.szczecin.pl>

    Oplaty za konto wszedzie ida w gore. Banki maja coraz wieksze koszty (m.in.
    podatek od lokat - nowe nakladki na system)
    i ich zyski z odsetek tez spadaja, dodatkowo zle kredyty. Jak dla mnie to
    chca zatrzymac najbardziej aktywnych klientow (tj. robiacych duzo przelewow)
    bo im w dalszym ciagu te rachunki beda sie oplaca. A co do konta firmowego
    to w jakim dziale pracujesz?
    Sebastian

  • 6. Data: 2002-02-22 06:19:09
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    > E-tam
    > ipartners w Krakowie

    To pewnie ich provider, ale fakt konto jest firmowe....
    a jak sie nie myle to MX'y sa na: guard.ing.nl (194.178.239.66)
    pozdrawiam