    From: P...@i...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BSK - co za wstyd
    Date: 21 Feb 2002 15:11:13 +0100

    Ostatnio dostalem informacje, ze podwyzszaja mi oplate za prowadzenie rachunku z
    12 PLN na 14, za przelewy telefoniczne z 0 PLN na ... 7 PLN/szt., naliczanie
    odsetek nie jak do tej pory co miesiac, ale co 3 Itd. Itp.. Jestem posiadaczem
    konta Super od paru lat. Teraz najwyrazniej chca te konta przekonwertowac na
    konta z lwem (konta super juz nie mozna zakladac). Jednak prowadza negatywna
    polityke cenowa - dyrektor marketingu tego banku nie zastanowil sie nad tym, co
    robi. Jestem klientem z najdrozszym pakietem i, co latwo wywnioskowac, od
    dluzszego czasu (bo mam konto super...). Zamiast takich klientow zachecic do
    zmiany konta np. poprzez okresowe zmniejszenie oplat za konto z lwem , to BSK
    chce wkurzyc stalych i starych klientow oplatami i w ten spos