  • 11. Data: 2005-08-02 04:48:07
    Temat: Re: BPH znowu :) - pierwszy wyciąg z karty w promocji 116 dni bez odsetek
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > karta jak na polskie warunki. Tylko wkurzajacy jest platny dostep
    > internetowy. Ale za to te bepehowe terminale -

    Dostęp internetowy jest już bezpłatny

    Darek

  • 12. Data: 2005-08-02 05:11:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Aug 2005 06:48:07 +0200,
    osoba podpisana: Darek <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>
    napisała:
    > Dostęp internetowy jest już bezpłatny

    http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf twierdzi co innego.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 13. Data: 2005-08-02 10:09:55
    Od: "gg" <np osoba@microsoft.com.pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w
    wiadomości news:42ee8b8d$0$15464$f69f905@mamut2.aster.pl...
    >W artykule news:dcm0qm$rrs$1@nemesis.news.tpi.pl,
    > niejaki(a): gg z adresu <np. osoba@microsoft.com.pl> napisał(a):
    >
    > Te pieniądze, które mógłbym zapłacić w kasie, a zapłacił Bank (zaleta
    > karty) zainwestowałem w DWS obligacji USD, DWS akcji i DWS Stabilnego
    > wzrostu i ma na dzień dzisiejszy jakieś 3% zysku - za miesiąc ! dodam,
    > że pokryłoby to opłatę za kartę moją i współwłaściciela
    > więc niech nikt więcej mi nie mówi, że karta się nie opłaca - a
    > szczególnie, jeżeli dostajemy kasę za darmo na 116 dni

    Ja to powiem. I będę to zawsze powtarzał.
    Zresztą nie licz wirtualnych zysków. Jak sprzedasz te DWS-y (z zyskiem) to
    wtedy będziesz mógł się chwalić ile to zarobiłeś na KK.
    No cóż. Ni chciałbym Cię martwić ale jeżeli jeszcze nie sprzedałeś tych
    DWS USD obligacji to już wtapiasz - a mi zjadło prawie całe zyski na
    nich. Bo USD poleciał ostatnio na ryj. Inwestowanie na kredyt to
    niebezpieczne zajęcie... taka rosyjska ruletka.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 14. Data: 2005-08-02 15:40:29
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> wrote in message
    >W artykule news:dcm0qm$rrs$1@nemesis.news.tpi.pl,
    > niejaki(a): gg z adresu <np. osoba@microsoft.com.pl> napisał(a):
    [...]
    > oczywiście cały czas mam swoją złotą rybkę mBanku, którą reguluję opłaty
    > za codzienne potrzeby, typu chleb, domeny internetowe, komórka itp :)

    Pytanie moze glupie, ale rozumiem ze placisz rachunki (faktury) wypukla VC
    mBanku. W jaki sposob to robisz?

    pozdrawiam, wk

  • 15. Data: 2005-08-02 15:41:51
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf twierdzi co innego.

    Uwierz mi na słowo :)
    Ta tabela jest z 01.05.2005. Aktualna tabela jest z 01.07.2005 a zmiany do
    niej z 01.08.2005. Zadzwoń na infolinię, zapytaj w banku. Jeżeli się nie
    będzie zgadzało napisz ze klamię w zywe oczy.

    Darek

  • 16. Data: 2005-08-02 15:48:19
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    >w skrócie
    >
    > promocja 116 dni bez odsetek polega na tym, że za zakupu z pierwszego
    > okresu rozliczeniowego płacimy dopiero w terminie płatności 3 okresu
    > rozliczeniowego.

    Nie zgadza się. Promocja dotyczyła OPROCENTOWANIA od transakcji
    bezgotówkowych a nie liczenia cykli.

    > Zgadnijcie jaka data jest na wyciągu, jeżeli okres rozliczeniowy trwa od
    > 26.06 do 25.07 ?
    >
    > no tak - logika wskazuje, że powinno być 116 od dnia 26.06 ....
    >
    > ale na wyciągu jest 18.08 :))

    I jest ona prawidłowa
    Okres rozliczeniowy trwa od .. do.. i określone daty masz wpisane na
    pierwszej stronie umowy.

    > Pani w infolinii próbował coś "kręcić" o tym, że przecież kwota minimalna
    > jest 0 zł ... ale generalnie doszliśmy do tego, że wyciąg został
    > wydrukowany błędnie

    Zawsze coś mozna komuś wmówić
    Co do spłaty minimalnej 0zł - w poprzedniej promocji spłata minimalna była
    wymagana, w tej nie.

    > ale wyciągiem mam się nie przejmowac i zapłacić wskazaną kwotę zgodnie z
    > terminem trzeciego wyciągu, czyli ok. 20 października

    i dopiero w 3-cim cyklu będziesz miał wskazana kwote minimmalną
    Pamiętaj że musisz wtedy spłacić całość zadłużenia.

    Darek

  • 17. Data: 2005-08-02 16:16:03
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dco460$c1d$1@news.onet.pl...

> [...]
    > zmiany do niej z 01.08.2005. Zadzwoń na infolinię, zapytaj w banku.
    > Jeżeli się nie będzie zgadzało napisz ze klamię w zywe oczy.

    Na stale jest darmowy, czy znowu jakas "promocja" ? Bo ostatnia
    skonczyla sie 31 lipca, tak ?

    marekz

  • 18. Data: 2005-08-02 17:37:02
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Na stale jest darmowy, czy znowu jakas "promocja" ? Bo ostatnia skonczyla
    > sie 31 lipca, tak ?

    Promocja się skończyła a opłate wykasowano z TOiP

    Darek

  • 19. Data: 2005-08-02 18:05:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Aug 2005 17:41:51 +0200,
    napisała:

    > Uwierz mi na słowo :)
    Niby dlaczego mam bardziej wierzyć Tobie niż oficjalnej stronie BPH ?
    > Ta tabela jest z 01.05.2005. Aktualna tabela jest z 01.07.2005 a zmiany do
    > niej z 01.08.2005. Zadzwoń na infolinię, zapytaj w banku. Jeżeli się nie
    > będzie zgadzało napisz ze klamię w zywe oczy.
    Chyba sobie żartujesz ? Mam łazić do banku który nie jest nawet
    zainteresowany prezentacją aktualnej TOiP ? Aż tak produkty BPH mnie nie
    obchodzą. A o niekompetencji infolinek to tu cały czas są wątki.
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 20. Data: 2005-08-02 19:49:08
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Niby dlaczego mam bardziej wierzyć Tobie niż oficjalnej stronie BPH ?

    Nie musisz

    Darek