  • 1. Data: 2005-02-19 23:30:08
    Temat: BPH rev DNS
    Od: "aba" <a...@o...pl>

    Taki kwiatek w dobie podmieniania stron www...nikt z bph nie zadbal o to by
    serwer bph do ktorego wszyscy sie loguja mial wpis w domenie odwrotnej tzw rev-dns
    Jak zobaczylam w netstat windowsa ze mi wywala ip zamiast nazwy serwera banku
    bylam prawie pewna ze ktos mi robi swinstwo, dopiero w bazie ripe znalazlam
    potwierdzenie ze to ip nalezy do BPH...

    Gdy napisalam do nich list, z odpowiedzi wynikalo ze osoba nie wie o czym mówię.

    mir:~$ host www.bph.pl
    www.bph.pl has address 193.108.177.20

    mir:~$ host 193.108.177.20
    Host 20.177.108.193.in-addr.arpa not found: 3(NXDOMAIN)
    Bylo to prawie rok temu i ciagle bez zmian.
    Zamykam tam konto ktore mialam tam ponad 10 lat. Kiedys bardzo fajny bank PBK
    jak na tamte czasy, teraz BPH z kazdym nowym "pomysłem" i roznymi kwiatkami w
    "fachowosci" coraz bardziej przypomina mi taki millennium.

  • 2. Data: 2005-02-20 20:24:24
    Temat: Re: BPH rev DNS
    Od: NH <n...@o...pl>

    aba wrote:

> [...]
    > bazie ripe znalazlam potwierdzenie ze to ip nalezy do BPH...
    >
    > Gdy napisalam do nich list, z odpowiedzi wynikalo ze osoba nie wie o czym

    skoro w takiej podstawowej sprawie maja braki, to co dopiero z serwisie
    transakcyjnym moze sie znalezc ? :)
    --
    NH

  • 3. Data: 2005-02-20 21:15:43
    Od: Tomasz <t...@g...net>

    aba napisał(a):
> [...]
    > jak na tamte czasy, teraz BPH z kazdym nowym "pomysłem" i roznymi kwiatkami w
    > "fachowosci" coraz bardziej przypomina mi taki millennium.

    eee tam. zobaczcie sobie http://deser.net/eb/ :)

    jakby nie bylo to wlasnie wskazuja linki z rekrutacji na stronie
    eurobanku :) reszta stron sie grzecznie otwiera bezposrednio z serwerow
    przypisanych do euro ;)

    --
    Tomek
    co sie nudzi i sobie oglada rozne strony ;)

  • 4. Data: 2005-02-21 13:45:07
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    aba wrote:

    > mir:~$ host www.bph.pl
    > www.bph.pl has address 193.108.177.20
    >
    > mir:~$ host 193.108.177.20
    > Host 20.177.108.193.in-addr.arpa not found: 3(NXDOMAIN)

    Chyba już poprawili:

    [acz@tales acz]$ host -t ptr 20.177.108.193.in-addr.arpa
    20.177.108.193.in-addr.arpa domain name pointer www.bph.pl.

    Pozdrawiam,