  • 1. Data: 2005-02-09 08:33:56
    Temat: Kolumna saldo w PkoInteligo
    Od: Miroslaw Kupczyk <m...@m...poznan.pl>

    hi!
    Jak wlaczyc kolumne salda w PkoInteligo. Brakuje mi waznej informacji, po
    ktorej operacji wpadlem w minus;( A tak musze robic recznie jakis
    backward evaluation...
    Pozdr.
    mirek

  • 2. Data: 2005-02-09 09:00:45
    Temat: Re: Kolumna saldo w PkoInteligo
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Miroslaw Kupczyk wrote:
> [...]
    > Jak wlaczyc kolumne salda w PkoInteligo. Brakuje mi waznej informacji,
    > po ktorej operacji wpadlem w minus;( A tak musze robic recznie jakis

    obecnie nie da sie, ale super hiper dzial techniczny juz nad tym pracuje
    :-)

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 3. Data: 2005-02-09 21:41:38
    Od: "Konrad" <k...@o...na.grupie.pl>

    Uzytkownik "Miroslaw Kupczyk"
> [...]
    > ktorej operacji wpadlem w minus;( A tak musze robic recznie jakis backward

    a opcja 'Srodki dostepne' i 'Saldo' na glownej stronie sa niewystarczajace??

    --
    pzdr
    Konrad K.