  • 1. Data: 2005-10-03 15:15:27
    Temat: [BPH] hahaha ;) tytuł przelewu
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    Bry

    Spotkal sie ktos z czyms takim, ze tytuł przelewu jest pusty, pomimo ze
    tytuł w zleceniu stałym nie jest ?

    Dzis poszedl przelew na podstawie stałego zlecenia i w historii ma pusty
    tytuł ...

  • 2. Data: 2005-10-03 16:19:05
    Temat: Re: [BPH] hahaha ;) tytuł przelewu
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Spotkal sie ktos z czyms takim, ze tytuł przelewu jest pusty, pomimo ze
    > tytuł w zleceniu stałym nie jest ?
    >
    > Dzis poszedl przelew na podstawie stałego zlecenia i w historii ma pusty
    > tytuł ...

    Tak, nawet wiele razy. Pisałem przez "zgłoszenia problemow" o tym.
    Zapewniano że odbioca otrzymuje pełne dane. Od jakiegoś czasu mam jednak
    cały tytuł.

    Darek