  • 1. Data: 2005-10-03 08:51:52
    Temat: Czy sobota to dzień ustawowo wolny od pracy ?
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Witajcie :)
    Czy sobota to dzień ustawowo wolny od pracy?
    Bo zapomniało mi się przelać kasiorkę na spłatę kredytu, a w umowie mam, że
    środki powinny znaleźć się na odpowiednim koncie 1-go każdego miesiąca,
    chyba że wtedy przypada dzień "ustawowo wolny od pracy", to w następny
    roboczy.
    Teraz 01.10 była sobota ... i czy mogłem się spóźnić z wpłatą, czy nie ?
    Dla uściślenia chodzi o kredyt hipoteczny w PKO BP.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2005-10-03 09:26:42
    Temat: Re: Czy sobota to dzień ustawowo wolny od pracy ?
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > Witajcie :)
    > Czy sobota to dzień ustawowo wolny od pracy?

    O ile jest nie tylko dniem wolnym od pracy, ale jest też dniem ustawowo
    wolnym od pracy ;-)
    Jedno drugiego nie wyklucza, ale IMHO ta sobota musi być dniem wymienionym
    na stronie
    http://www.pit.pl/pages/i/287.php
    Dni wolne od pracy definiuje § 129 KP i wprowadza system pięciodniowego
    tygodnia pracy, w którym wolne od pracy są - co do zasady - dwa dni. Jednym
    z nich pozostaje nadal niedziela, drugim może być dowolny inny dzień
    tygodnia od poniedziałku do soboty.

    Pozdrawiam
    K.K.

  • 3. Data: 2005-10-03 10:12:39
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    http://skocz.pl/agvb tekst ujednolicony.
    Status aktu prawnego: obowiązujący

  • 4. Data: 2005-10-03 10:22:35
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "K.K." <e...@d...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    > http://skocz.pl/agvb tekst ujednolicony.
    > Status aktu prawnego: obowiązujący

    OK,dzięki

  • 5. Data: 2005-10-03 11:19:49
    Od: Trzypion <t...@o...org.pulapka.pl>

    On Mon, 3 Oct 2005 10:51:52 +0200, "Robert Wicik"
    <r...@M...onet.pl> wrote:

    >Witajcie :)
    >Czy sobota to dzień ustawowo wolny od pracy?

    Tak.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_

  • 6. Data: 2005-10-03 11:31:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Trzypion wrote:

    > Tak.

    Podstawa prawna?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 7. Data: 2005-10-03 15:07:13
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Trzypion napisał(a):
    > Tak.

    nie

    KG

  • 8. Data: 2005-10-04 06:33:02
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Trzypion" <t...@o...org.pulapka.pl> napisał w
    wiadomości news:1j42k11g0r8faknlc0g458tgq6k4keada5@4ax.com...

    > Tak.

    chyba raczej nie, ale w PKO chyba tak, hehe

  • 9. Data: 2005-10-04 08:14:44
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dhqre0$h35$1@news.onet.pl...
    > Witajcie :)
    > Czy sobota to dzień ustawowo wolny od pracy?

    Nie. Reguluje to Kodeks Pracy. I tak naprawde banki powinny dzialac w
    sobote, podobnie powinny byc realizowane sesje Eliksir (przynajmniej I i
    II). Dziwie sie ze KIR nie chce zarabaiac wiecej...

    D.

  • 10. Data: 2005-10-04 15:24:37
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Dave napisał(a):
    > Nie. Reguluje to Kodeks Pracy.

    akurat nie tyle kodeks pracy, co ustawa o dniach wolnych od pracy

    KG