eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - UWAGA - oplaty za kody SMS-owe są niewlasciwie naliczane! › Re: BPH - UWAGA - oplaty za kody SMS-owe są niewlasciwie naliczane!
    From: "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - UWAGA - oplaty za kody SMS-owe są niewlasciwie naliczane!
    Date: Wed, 31 May 2006 15:30:55 +0200

    > problem w tym ze jestem przyklejony do bph ze wzgledu na kredyt hipoteczny

    a jak myslisz, dlaczego mimo wspomnianej kilkuletniej wojny reklamacyjnej ja
    z tego nie rezygnuje?? ;-) ale zostało juz tylko kilka rat...

    wyszedłem jednak z załozenia, ze robie im miszum przy kazdej najmniejszej
    nawet problematycznej okazji, zeby im się nie zdawało ze wszystko jest ok, a
    ze pewnie wiesz ze co chwila cos nie tak, wiec moje kontakty z BPH są nader
    częste ;-)
    .
    Juz nawet kiedys dyrektor Oddziału mnie zaprosiła na rozmowę, ze niby jestem
    dobry klient ale mam problemy i ona chce załagodzic moje zdenerwowanie.
    "Alesmy se nie pogadali".
    jedyne co wywalczyłem, to to, ze... nie pobieraja mi opłat za Srebrnego
    sezama, więc de facto jedyne koszty jakie ponoszę to opłata za karty.
    podeslij mi swoj adres na priva, to ci podam sposob na to darmowe konto ;-)
    ale warunek, musisz go w miare intensywnie uzywać.
    pozdrawiam
    fafik