  • 11. Data: 2004-01-14 09:48:39
    Temat: Re: BPH Sezam...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 13 Jan 2004 20:02:07 +0100, Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Oj, to trzeba do oddzialu podejsc, albo poczekac do 18 :)

    Tylko co tam ma być do diabła podane jako hasło?
    Hasło do skrzynki pocztowej? To hasło, które się wpisywało w kwadraciki?
    I jak jest z bezpieczenstwem - czy nadal jest cos takiego (wpisywanie czesci
    hasla)? Bo jeśli nie - to czy oznacza to, że całe oszczędności są
    "chronione" dwoma statycznymi hasłami, które może przeczytać byle
    keylogger???

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 12. Data: 2004-01-14 10:43:21
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    > No wiec u mnie sa - jak to ladnie ujales - W MIARE AKTUALNE dane...
    > Dzisiaj placilem za komorke (operacji nie widac) a kilka godzin pozniej
    > wysylalem przelew (tego za to widac...)
    > Wiem ze takie dziwne kwasiki to w sezamie norma (niestety)...

    A czy ktoś się orientuje jak długą historię rachunku będzie można przeglądać
    w nowym Sezamie?
    Dotychczas było tlyko 3 miesiące historii.
    Grzergorz

  • 13. Data: 2004-01-14 10:47:22
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    Bo jeśli nie - to czy oznacza to, że całe oszczędności są
    > "chronione" dwoma statycznymi hasłami, które może przeczytać byle
    > keylogger???

    Kliknij na klawiaturkę obok pola na hasło

    pozdrawiam
    adam

  • 14. Data: 2004-01-14 11:09:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 14 Jan 2004 11:47:22 +0100, Adam napisał(a):
    > Bo jeśli nie - to czy oznacza to, że całe oszczędności są

    > Kliknij na klawiaturkę obok pola na hasło

    Gdzie tu jest jakaś klawiaturka?
    http://www.ceti.pl/~joshua/bph.gif

    Chyba że tu ma być wpisane inne hasło... tylko jakie? O to właśnie
    pytam...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 15. Data: 2004-01-14 11:27:52
    Od: " jba2" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Grzegorz <g...@o...pl> napisał(a):

    > A czy ktoś się orientuje jak długą historię rachunku będzie można przeglądać
    > w nowym Sezamie?
    > Dotychczas było tlyko 3 miesiące historii.

    12 miesięcy

  • 16. Data: 2004-01-14 12:27:14
    Od: JR <r...@p...pl_to.TRZEBA.skasowac>

    On Wed, 14 Jan 2004 11:09:06 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >Gdzie tu jest jakaś klawiaturka?
    >http://www.ceti.pl/~joshua/bph.gif

    to wyglada na system pocztowy...
    zobacz tutaj https://www.bphpbk.pl/Login?

    Rysiek

  • 17. Data: 2004-01-15 09:29:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 14 Jan 2004 13:27:14 +0100, JR napisał(a):
    > On Wed, 14 Jan 2004 11:09:06 +0000 (UTC), Jacek Osiecki

    > to wyglada na system pocztowy...
    > zobacz tutaj https://www.bphpbk.pl/Login?

    Tja... to ma być bezpieczeństwo? Nie dość że koszmarnie niewygodne, to w
    dodatku ślicznie ułatwia podejrzenie hasła...
    Co im przeszkadzał ten formularz "z dziurami"?

    W dodatku nadal NIC nie wiadomo kiedy użytkownicy "starego" sezama stracą
    konta - i czy w ogóle zostaną poinformani.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 18. Data: 2004-01-15 13:26:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ja przynajmniej dostałem mailemi informację wczoraj, że ma być 17-18
    stycznia. Uważaj, bo oni rozsyłają te informacje na stare konta w domenie
    ....@m...drq.pl , a nie na te nowe w domenie ....@s...pl .

  • 19. Data: 2004-01-15 17:46:25
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    >
    > W dodatku nadal NIC nie wiadomo kiedy użytkownicy "starego" sezama
    stracą
    > konta - i czy w ogóle zostaną poinformani.

    Powiedzialbym ze jestes dosc zrzedny :)
    Wygodne, niewygodne to jedynie kwestia przyzwyczajenia. Przy hasle
    maskowanym tez na poczatku mialem klopoty z ustaleniem a potem mi
    przeszlo.
    Drugiego zarzutu prawde mowiac nie rozumiem. O co Ci chodzi z tym
    slicznym podgladniem hasla ? Czyzbys zwykł się logować sie do banku z
    wianuszkiem kibiców za plecami, czy też obawiasz się sprzetu
    rejestującego zawartość całego ekranu ?

    Ah-a zarowno na nowej stronie www.bphpbk.pl jak i na starej
    www.e-bank.bphpbkpl jest informacja o migracji
    Z informacji banku aczkolwiek nie publikowanych jeszcze na stronach www
    wynika że nowy sezam dziala na linuksie i javie 1.4

    pozdrawiam
    Adam

  • 20. Data: 2004-01-16 10:36:24
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Macie moze informacje o operacjach z dnia dzisiejszego? U mnie caly dzien
    > stan z 23:59 dnia wczorajszego... ech te banki online :-(

    Dzisiaj (16.01) 11:30 stan z wczoraj z 18:01.
    Infolinia: problem jest nam znany. Rozpoczęły się pewne prace związane z
    migracją i stąd te problemy.
    Bójcie się poniedziałku :-) :-(

    Jacek