  • 61. Data: 2005-12-10 10:37:28
    Temat: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-). Jednak zwracają ;-)
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Jacek wrote:

    > A na samym końcu przyszło powiadomienie na maila (no cóż: dwa razy -
    > pewnie jeszcze nad tym pracują) o wpływie na konto 75 zł.
    > Sprawdziłem. Zgadza się. Z datą efektywną 02.12.2005, czyli dokładnie
    > z datą zaboru mienia nieznacznej wartości przez bank BPH.

    Dokonałem pewnej prowokacji :)
    Ciekawe czy Janusz Weiss zajmie się tą niewątpliwą przewałką :) Ciekawe
    czy będzie obiektywny ;)

    Leszek

  • 62. Data: 2005-12-10 12:11:36
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 10 Dec 2005 11:37:28 +0100, "Leszek"
    <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> wrote:

    >Dokonałem pewnej prowokacji :)
    >Ciekawe czy Janusz Weiss zajmie się tą niewątpliwą przewałką :) Ciekawe
    >czy będzie obiektywny ;)

    Ha, niewykluczone. Wtedy jak występował w reklamach miał jakąś ostrą
    rozmowę z nimi na temat "gwiazdek" i "drobnego druku". Chodziło z
    grubsza o to, że coś co firmuje swoim nazwiskiem nie jest tak do końca
    oczywiste.
    Napisz jak coś będziesz wiedział. Ja nie słucham jego audycji, gdyż po
    pierwsze jest w dziwnych godzinach, a po drugie, uważam, że jest
    kiepski w te klocki.

    PG

  • 63. Data: 2005-12-10 12:39:53
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Piotr Gralak wrote:

> [...]
    dokonuje nielegalnego i podstępnego zaboru mienia przez nagłą zmianę
    regulaminu (o której nie informuje klientów).

    > Napisz jak coś będziesz wiedział. Ja nie słucham jego audycji, gdyż po
    > pierwsze jest w dziwnych godzinach, a po drugie, uważam, że jest
    > kiepski w te klocki.

    Ja tylko na krótki czas słuchałem Radia Zet, ponieważ osłabił się sygnał
    Trójki w miejscu gdzie pracuję. Jednak nie zdzierżyłem puszczania wciąż
    i wciąż tylko 100 (a może tylko 50) "wielkich" i TYCH SAMYCH przebojów,
    a ostanio tylko dwóch świątecznych (Wham - Last Christmas i Cliffa
    Richarda - Mistletoe and Wine) i wróciłem do starej dobrej Trójki. R Zet
    wielu moim znajomym wychodzi bokiem, bo mają tak nudny i repertuar
    piosenek, że każdy po 2-3 dniach orzeka, że są "monomuzyczni".

    Ktoś inny będzie musiał śledzić Nietypową Sprawę.

    Leszek

    P.S. Nawiasem mówiąc puściłem im to do wiadomości - niech wiedzą :)

  • 64. Data: 2005-12-10 19:22:43
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 10 Dec 2005 13:39:53 +0100, "Leszek"
> [...]

    >a ostanio tylko dwóch świątecznych (Wham - Last Christmas i Cliffa
    >Richarda - Mistletoe and Wine) i wróciłem do starej dobrej Trójki.

    Masz rację - tego radia nie da się słuchać. Na szczęście jest Radio
    PIN :)

    PG

  • 65. Data: 2005-12-10 19:49:04
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Ciekawe czy Janusz Weiss zajmie się tą niewątpliwą przewałką :) Ciekawe
    > czy będzie obiektywny ;)

    Wiesz, jak to z tym obiektywizmem mediów/osób w nich jest. Od kasy sporo zależy.
    Trzeba być dużą, tłustą rybą, zeby nie bać się utraty reklam takiej TePsy na
    przykład.

    Z drugiej strony wątpię, czy obiektywnie obiektywna :-) relacja może ukoić ból i
    wku$%^enie klienta. "Tylko tyle powiedział? Sprzedawczyk!. Do Sztrasburga pójdę
    o moje 3 złote". :-)

    W tym akurat przypadku jestem jednak jak najbardziej za. Nie pierwszy to raz,
    wałek ewidentny, cel jak na dłoni,...
    A może dlatego, że to chodziło o MOJE 3 złote ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 66. Data: 2005-12-13 19:03:44
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A radia VOX FM jeszcze nie ma u Was?
    JaC

  • 67. Data: 2005-12-13 21:54:54
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 13 Dec 2005 20:03:44 +0100, " 666" <j...@i...pl> wrote:

    >A radia VOX FM jeszcze nie ma u Was?

    Ty wiesz, że właśnie dzisiaj odkryłem :))) zanim to przeczytałem.
    jechałem samochodem służbowym i tam było akurat ustawione, no to
    zacząłem sobie słuchać. całkiem fajne.

    PG