eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-) › Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)
    Date: Sat, 3 Dec 2005 17:54:08 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <dmsiji$1mb$1@news.onet.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    <4...@n...onet.pl>
    Reply-To: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-75-34.adsl.inetia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1133628850 1739 213.238.75.34 (3 Dec 2005 16:54:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Dec 2005 16:54:10 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Sender: BTVLt03Vq/nJs4hu7XZvWLuvlwVF2GhK
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:370800
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "klient" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:41ef.00000c59.43919727@newsgate.onet.pl...
    >
    > A ja już dziś w związku z chamstwem zarządu powiedziałem BPH "Dziękuję".
    > Zrezygnowałem z debetu i go spłaciłem.
    > Grzecznie (jeszcze) poprosiłem o zwrot prowizji, chętnie dowiedziałbym się
    > co
    > robić dalej w razie odmowy (bo jakoś nie wierzę że grzecznie oddadzą)
    > Co ciekawe pobrali i za cały rok z góry, i za miesiąc.
    > Normalnie kradzież na bezczela. Powinna tym się zając Policja!
    > Również nic nie dostałem, żadnej korespondencji czy cokolwiek.
    > Pozdrawiam
    >> Witam,

    Zgodnie z prawem bank ma obowiązek zawiadomić o zmianach opłat i prowizji z
    wyprzedzeniem i to pisemnie. Jak nie przysłali Ci listem (np. z wyciągiem)
    to powołaj się na to. Jak odmówią postrasz UOKiK. A później wyślij do UOKiK
    zawiadomienie o działaniu na szkodę klientów.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1