  • 21. Data: 2003-02-18 21:25:45
    Temat: Re: BPH PBK - zmiana oprocentowania
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 18 Feb 2003 13:19:20 +0000 (UTC), j...@c...pl (Jacek
    Osiecki) wrote:

    >A KK z BZWBK już ma grace period? Bo pamiętam że któraś (chyba właśnie
    >ichnia) karta tego nie miała...

    Raczej o Partnerze z Pekao myslisz.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 22. Data: 2003-02-19 11:49:48
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Tue, 18 Feb 2003 22:25:45 +0100, Wojtek Frabinski napisał(a):

    >Raczej o Partnerze z Pekao myslisz.

    No właśnie, wiedziałem że gdzieś dzwonią :)

    Dzięki i pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 23. Data: 2003-02-19 11:50:58
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Tue, 18 Feb 2003 14:28:58 +0100, blad napisał(a):
    >Użytkownik "Jacek Osiecki"
    >użył :)

    >umowa o prace na czas nieokreslony

    No i wszystko jasne :)
    Ja też nie miałem jak dostałem MC charge - tzn. miałem, ale w ogóle się o to
    nie pytali... tak samo było gdy brałem pożyczkę na dość sporą kwotę.
    Sprawdzali tylko i wyłącznie wpływy na konto z ostatnich paru miesięcy...

    >z VE Fortisa w e-pakiecie jeszcze wiecej masz bankomatow, nawet w Krakowie

    Wiem, dlatego mam VE Fortisa :)
    Konto w BPH miałem przede wszystkim dlatego, że bezproblemowo dostałem
    wypukłe karty - VC a później MC charge... Tak samo wątpię bym gdzieś tak
    szybko dostał MC kredytową rozliczaną w Euro...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl