  • 11. Data: 2003-02-11 13:53:55
    Temat: Re: BPH PBK - zmiana oprocentowania
    Od: j...@p...onet.pl

    > Ależ ja nigdy tego nie kryłem. PKOBP,Rajfi,ING,....
    > Ale właśnie do BPH jako konta "operacyjnego" nie mogłem sie przekonać.
    > Było po prostu drogie.(Co prawda ING usilnie dąży w tym kierunku)

    Do najtańszych to BPHPBK z pewnością nie należy. Jestem w nim trochę przez
    zasiedzenie i sentyment (pierwsze konto), a trochę przez fizyczną bliskość
    oddziału i bankomatów.
    A na dodatek kiedyś rozpatrzyli moją rekalmację pozytywnie i z klasą - te
    zwrócone 10 gr zobowiązuje do lojalności :-)

    Jacek

  • 12. Data: 2003-02-12 21:13:15
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Mon, 10 Feb 2003 16:07:40 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    >jakie(pytanie serio). Przy czym nie interesuje mnie debet (bo nie
    >korzystam z debetów).

    Choćby karta kredytowa, oprócz tego możliwość bezprowizyjnego wpłacania
    gotówki, bankomaty z możliwością sprawdzenia salda, poza tym bezprowizyjne
    wypłaty w tychże (w Krakowie łatwiej taki znaleźć niż euronet), poza tym
    wypłacają również mniejsze kwoty - dzięki czemu nie ma potem problemów z
    taksówkarzem co to z 50 nie ma jak wydać...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 13. Data: 2003-02-12 22:30:40
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Feb 2003 21:13:15 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    napisała:

    > Choćby karta kredytowa, oprócz tego możliwość bezprowizyjnego wpłacania
    Której nie dostanę, bo nie mam UoPnCN
    > gotówki,
    Przez bankomat też ?Jeśli mała kwota to wpłacam sobie na konto w PKOBP,
    jeśli większa to w lukasie.
    > bankomaty z możliwością sprawdzenia salda, poza tym bezprowizyjne
    Miłe, ale zwykle wiem ile mam pieniędzy.
    > wypłaty w tychże (w Krakowie łatwiej taki znaleźć niż euronet), poza tym
    A w-wie PKOBP w tym względzie obskakuje moje potrzeby. Zresztą w skali
    kraju też.
    > wypłacają również mniejsze kwoty - dzięki czemu nie ma potem problemów z
    Bankomaty PKO wypłacają 20.
    > taksówkarzem co to z 50 nie ma jak wydać...

    Tak ale ja za swój zestaw płacę 3+1,5PLN (+ 1 za comiesięczny przelew w
    Śląskim na KM) Ile kosztuje sezam ?
    KJ

    --
    The world is coming to an end. Please log off.

  • 14. Data: 2003-02-13 17:02:33
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (...)
    Przy czym nie interesuje mnie debet (bo nie

    (...)
    > Miłe, ale zwykle wiem ile mam pieniędzy.

    Daruj, ale Tobie to chyba rachunek wogóle nie jest potrzebny....

  • 15. Data: 2003-02-13 17:49:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    jo44 wrote:
> [...]
    > Przy czym nie interesuje mnie debet (bo nie

    > (...)

    > Daruj, ale Tobie to chyba rachunek wogóle nie jest potrzebny....
    Skąd taki wniosek ?
    KJ(ciekawy)

  • 16. Data: 2003-02-14 11:06:43
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    jo44 wrote:
    > PS Mnie nie interesują blondynki. :)))))

    Mnie też nie, ale zdarzają się też mili chłopcy.

    Pan Edzio

  • 17. Data: 2003-02-17 15:04:21
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia 12 Feb 2003 22:30:40 GMT, Kamil Jonca napisał(a):
    >Dnia Wed, 12 Feb 2003 21:13:15 +0000 (UTC),
    >osoba podpisana: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    >Której nie dostanę, bo nie mam UoPnCN

    A konkretniej? Mi bez problemu zamienili MC charge na MC kredytową z
    identycznym limitem. Jedynym kryterium była wysokość wpływów (dowolnych,
    niekoniecznie od pracodawcy)...

    >Przez bankomat też ?Jeśli mała kwota to wpłacam sobie na konto w PKOBP,
    >jeśli większa to w lukasie.

    Jakoś nie ufam funkcji depozytowej w bankomatach... A jak ktoś zrobi kawał i
    wrzuci tam coś płonącego? Poza tym, jak wpłacam to chcę mieć na papierze z
    pieczątką potwierdzenie że taka operacja nastąpiła. Bo co - wrzucisz 1000zł,
    a w banku powiedzą "tam tylko pocięte papierki były"...

    >Miłe, ale zwykle wiem ile mam pieniędzy.

    A ja czasami mam ochotę sprawdzić czy przypadkiem nie przyszedł już
    oczekiwany przelew - by móc np. w końcu wybrać więcej gotówki, tudzież nie
    wleźć w debet zapomniawszy o jakimś zleceniu stałym (sytuacja hipotetyczna,
    nie mam limitu debetowego :)

    >A w-wie PKOBP w tym względzie obskakuje moje potrzeby. Zresztą w skali
    >kraju też.

    W Krakowie nie - bankomatów PKOBP jest tyle co kot napłakał... Zgadza się,
    to już kwestia lokalna - ale faktem jest że w Krakowie BPH+Euronet jest
    najlepszy jeśli chodzi o bankomaty (pomijając Fortis oczywiście :)

    >Bankomaty PKO wypłacają 20.

    Jak się już je znajdzie... :)

    >Tak ale ja za swój zestaw płacę 3+1,5PLN (+ 1 za comiesięczny przelew w
    >Śląskim na KM) Ile kosztuje sezam ?

    10zł. Z tym że ja używam KK, liczy się dla mnie liczba oddziałów i
    bankomatów.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 18. Data: 2003-02-17 16:04:12
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:
> [...]
    [...]

    Juz mi się nie chce pisać. Mozesz poszukać postów mojego autorstwa w
    googlach.
    > [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^
    [...]

    > pieczątką potwierdzenie że taka operacja nastąpiła. Bo co - wrzucisz 1000zł,
    ^^^^^^^^^^^^^
    1000 PLN to nie jest "mała kwota" w tym kontekście.
    [...]

    > wleźć w debet zapomniawszy o jakimś zleceniu stałym (sytuacja hipotetyczna,
    > nie mam limitu debetowego :)
    Do tego się przydaje 3-ci eMax w mBanku .... na który wlewam pieniądze
    na przyszłe r-ki.

    [...]

    > Jak się już je znajdzie... :)

    > 10zł. Z tym że ja używam KK, liczy się dla mnie liczba oddziałów i
    > bankomatów.
    Nawet doliczając KK z BZWBK, której używam wychodzi taniej(58PLN/rok)
    . :-)
    A jeśli chodzi o liczbę oddziałów i bankomatów pkobp + mbank jest
    bezkonkurencyjne. :-P

    > Pozdrawiam,

    KJ

  • 19. Data: 2003-02-18 13:19:20
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Mon, 17 Feb 2003 17:04:12 +0100, Kamil Jonca napisał(a):

    >[...]

    >Juz mi się nie chce pisać. Mozesz poszukać postów mojego autorstwa w
    >googlach.

    Według google'a nigdy nie użyłeś określenia "uopncn" - więcej, nikt nie użył :)
    A na pbb napisałeś 600 artykułów, więc tym bardziej nie chce mi się szukać
    niewiadomoczego na wyjaśnienie tajemniczego "UoPnCN" :)

    > ^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^
    >1000 PLN to nie jest "mała kwota" w tym kontekście.

    OK, moje przeoczenie :)

    >[...]

    >Nawet doliczając KK z BZWBK, której używam wychodzi taniej(58PLN/rok)
    >. :-)

    A KK z BZWBK już ma grace period? Bo pamiętam że któraś (chyba właśnie
    ichnia) karta tego nie miała...

    >A jeśli chodzi o liczbę oddziałów i bankomatów pkobp + mbank jest
    >bezkonkurencyjne. :-P

    Nie w Krakowie.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 20. Data: 2003-02-18 13:28:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki"
    > Według google'a nigdy nie użyłeś określenia "uopncn" - więcej, nikt nie
    użył :)

    umowa o prace na czas nieokreslony

    > A KK z BZWBK już ma grace period? Bo pamiętam że któraś (chyba właśnie
    > ichnia) karta tego nie miała...

    ma 21 dni i jak daleko siegam pamiecia miala
    kiedys zeby skladac mniej papierkow otworzylem rora z przekazem pensji od
    pracodawcy i po 3 miesiacach wystapilem o karte - tak jest najlatwiej

    > Nie w Krakowie.

    z VE Fortisa w e-pakiecie jeszcze wiecej masz bankomatow, nawet w Krakowie
    *** blad ***