  • 1. Data: 2006-04-05 07:48:41
    Temat: [BPH] KK i Sez@m
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czołem Grupowiczom,
    Mam pytanie do posiadaczy KK BPH, którzy korzystają z Sez@m, najlepiej jeśli
    mają samą kartę bez innych rachunków. Czy w każdym momencie macie możliwość
    przeglądania historii transakcji wykonanych kartą?
    Ja taką możliwość mam tylko kiedy mam jakąś kwotę zablokowaną, bo wówczas
    pośrednio jestem w stanie dojść do ekranu /Szczegóły karty kredytowej/ na
    którym są opcje Szczegóły, Transakcje i Spłać. Kiedy akurat żadnej kwoty
    zablokowanej nie ma, widzę tylko dane z podsumowania karty bez żadnych opcji
    do wyboru. U kogoś działa to tak samo jak u mnie?
    Zgłosiłem sprawę mailem wewnętrznym i odpowiedź z grupy niepotrzebnych,
    czyli usunąć pliki cooki w przeglądarce, otrzymałem od strzału, ale kiedy
    opisałem sprawę jeszcze raz w szczegółach, miną tydzień i nic.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 2. Data: 2006-04-05 08:17:38
    Temat: Re: [BPH] KK i Sez@m
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Tomasz Opalski wrote on 2006-04-05 09:48:
> [...]
    > czyli usunąć pliki cooki w przeglądarce, otrzymałem od strzału, ale kiedy
    > opisałem sprawę jeszcze raz w szczegółach, miną tydzień i nic.
    Nie, za każdym razem mam możliwość wejścia do listy transakcji. Po
    kliknięciu na karty u góry, po prawej mam w kolumnie akcja: szczegóły,
    transakcje, spłać.
    Jak wejdę w szczegóły to też na dole mam zestawienie transakcji -
    pokreślone.
    Może warto jednak zastosować się do ich porady?
    Albo napisać jeszcze jakiej przeglądarki używasz. IE i Firefox -
    wszystko u mnie jest OK.

    Michał M

  • 3. Data: 2006-04-05 08:42:26
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    MrMrooz <m...@s...gazeta.pl> napisał(a):

    > Nie, za każdym razem mam możliwość wejścia do listy transakcji. Po
    > kliknięciu na karty u góry, po prawej mam w kolumnie akcja: szczegóły,
    > transakcje, spłać.

    A ja właśnie tego nie mam.

    > Jak wejdę w szczegóły to też na dole mam zestawienie transakcji -
    > pokreślone.

    Ja mam tylko opcje powrót która powoduje powrót do listy kart.

    > Może warto jednak zastosować się do ich porady?
    > Albo napisać jeszcze jakiej przeglądarki używasz. IE i Firefox -
    > wszystko u mnie jest OK.

    Zastosowaem sie a jakże. Sprawdziłem też jak to działa na obu wymienionych
    przez Ciebie przeglądarkach i ich o tym poinformowałem. Obstawiam, że
    problem jest głębszy niż kwestia cooki i wynika z jakiejś specyfcznej
    parametryzacji mojego konta.

    Tomek