  • 11. Data: 2019-06-17 23:25:03
    Temat: Re: BNP promo - dlaczego nie działa?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-06-17 o 15:18, J.F. pisze:

    > Aktywowales karte ?
    > O ile pamietam, to apka sie aktywowala dopiero po nadaniu PIN karcie, i
    > to jeszcze po dobie czekania ...
    >
    > J.

    tak, PIN do karty mam, ale jeszcze z niej nie korzystałem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2019-06-20 12:27:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    i sprawa sama się wyjaśniła, na aktywację konta trzeba było poczekać,
    przysłali sms i wtedy mogłem się zalogować przez net i odpalić apkę w
    telefonie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2019-06-20 13:35:22
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dwa tygodnie???

  • 14. Data: 2019-06-21 09:43:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dwa tygodnie???

    niestety + oczywiście nikt, nic nie wiedział
    bez sensu do nich dzwoniłem, chodziłem i dopytywałem...mogli napisać, że
    możliwość aktywacji apki i banku w necie po aktywacji konta przez bank

    a było, jak dostaniesz kartę i PIN to możesz uruchamiać ww., guzik
    prawda ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2019-06-21 13:10:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 21 czerwca 2019 09:43:45 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

> [...]
    > możliwość aktywacji apki i banku w necie po aktywacji konta przez bank
    >
    > a było, jak dostaniesz kartę i PIN to możesz uruchamiać ww., guzik

    Hmm, wiedziałem, że się sami zatkali promocjami, ale żeby aż tak?
    Musiałeś mieć wyjątkowego pecha/farta, że w ogóle karta poszła do produkcji bez
    aktywacji konta - ZTCP, ale mogę się mylić, aktywują zaraz po otrzymaniu umowy w
    banku - co implikuje to, że jak karta dojdzie, to konto jest aktywne.
    Ale cóż, to francuski bank, do tego samozatkany.

  • 16. Data: 2019-06-21 15:40:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    banku - co implikuje to, że jak karta dojdzie, to konto jest aktywne.
    > Ale cóż, to francuski bank, do tego samozatkany.

    u mnie było odwrotnie, najpierw dostałem kartę, potem długo nic i
    dopiero konto aktywowali

    ps
    czy jeżeli miałem kiedyś konto w Raifim (przeniesione do BNP) to łapałem
    się na promo wakacyjne? tak się właśnie zacząłem zastanawiać...

    --
    pozdrawiam
    RobertS