  • Data: 2019-06-14 23:51:12
    Temat: BNP promo - dlaczego nie działa?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    do wyjęcia było 2x po 150 zł za transakcje w lipcu i sierpniu

    wniosek ogarnięty, umowę dostałem (email), kartę kurier przyniósł no i...

    systemu w necie nie mogę uruchomić, przy aktywacji: nie udało się
    nawiązać bezpiecznego połączenia

    apka w telefonie też nie działa: nie udało się aktywować!

    WTF?

    dezinfolinia nie wie o co chodzi, zapytałem w placówce na żywo i też nie
    wiedzą, infolinia powinna wyjaśnić...gość z banku miał do kogoś
    zadzwonić/napisać i się dowiedzieć

    ww.
    to normalne czy tylko ja taki zonk mam?

    kurier przyniósł kartę tydzień temu, gdyby mieli coś aktywować to już
    sporo czasu minęło...

    --
    pozdrawiam
    RobertS