  • Data: 2019-06-21 13:10:46
    Temat: Re: BNP promo - dlaczego nie działa?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 czerwca 2019 09:43:45 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > niestety + oczywiście nikt, nic nie wiedział
    > bez sensu do nich dzwoniłem, chodziłem i dopytywałem...mogli napisać, że
    > możliwość aktywacji apki i banku w necie po aktywacji konta przez bank
    >
    > a było, jak dostaniesz kartę i PIN to możesz uruchamiać ww., guzik
    > prawda ;-/

    Hmm, wiedziałem, że się sami zatkali promocjami, ale żeby aż tak?
    Musiałeś mieć wyjątkowego pecha/farta, że w ogóle karta poszła do produkcji bez
    aktywacji konta - ZTCP, ale mogę się mylić, aktywują zaraz po otrzymaniu umowy w
    banku - co implikuje to, że jak karta dojdzie, to konto jest aktywne.
    Ale cóż, to francuski bank, do tego samozatkany.