eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › BIZbank nie kontaktuje...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2015-09-22 19:29:12
    Temat: BIZbank nie kontaktuje...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ...na łączach... ;)

    Moja matka ;) założyła tam konto. Konto jest, umowa jest,
    wisienek z Agory nie ma -- może będą, konto aktywne nie
    jest, wielokrotne próby skontaktowania spełzły na niczym...

    Chyba trzeba będzie zadzwonić.

    Matka założyła dwa konta w FM -- Smart i BIZ.
    Smart chodzi bezproblemowo, BIZ nie wpuszcza.

    W androidowej aplikacji Smart można wydawać polecenia
    głosem. (zaloguj, przelej, wyloguj...) [idź do diabła?...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 2. Data: 2015-09-22 23:19:49
    Temat: Re: BIZbank nie kontaktuje...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" mts35c$gep$...@n...news.atman.pl

    > ...na łączach... ;)

    > Moja matka ;) założyła tam konto. Konto jest, umowa jest,
    > wisienek z Agory nie ma -- może będą, konto aktywne nie
    > jest, wielokrotne próby skontaktowania spełzły na niczym...

    > Chyba trzeba będzie zadzwonić.

    > Matka założyła dwa konta w FM -- Smart i BIZ.
    > Smart chodzi bezproblemowo, BIZ nie wpuszcza.

    > W androidowej aplikacji Smart można wydawać polecenia
    > głosem. (zaloguj, przelej, wyloguj...) [idź do diabła?...]

    Tak oto pisze do BIZbanku moja matka:

    Założyłam konto, ale nie mogę zalogować się do niego
    ani poprzez aplikację androidową, ani poprzez WWW.
    Proszę o pomoc.

    Od tej chwili Twoje konto (wniosek o numerze OFR066692333) jest
    aktywne.
    Aby móc w pełni korzystać ze wszystkich jego zalet wystarczy, że
    zalogujesz
    się do Aplikacji Mobilnej lub Bankowości Internetowej BIZ Banku.

    Próba logowania poprzez aplikację androidową daje odpowiedź o nieaktywowaniu
    kanału...
    Próba logowania poprzez WWW także nie kończy się powodzeniem.

    BIZ nawet przysłał debetówkę do konta. I PIN -- razem z debetówką.
    FM przysłał naraz dwie debetówki (BOZ i Smart) i dwa PINy -- w 4 kopertach.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 3. Data: 2015-09-23 02:29:54
    Temat: Re: BIZbank nie kontaktuje...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" mtsgnl$u0h$...@n...news.atman.pl

    > BIZ nawet przysłał debetówkę do konta. I PIN -- razem z debetówką.
    > FM przysłał naraz dwie debetówki (BOZ i Smart) i dwa PINy -- w 4 kopertach.

    I już ciekawostka ze SmartBnaku:

    Rodzaj karty Dodatkowa

    http://www.banksmart.pl/download/TOOiPR.pdf

    Ciekawe, czy zaraz nie wyjdzie [ z kONta], że to karta, za którą trzeba zapłacić...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 4. Data: 2015-09-23 23:19:07
    Temat: Re: BIZbank nie kontaktuje...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mtsrq6$8nj$...@n...news.atman.pl

    >> BIZ nawet przysłał debetówkę do konta. I PIN -- razem z debetówką.
    >> FM przysłał naraz dwie debetówki (BOZ i Smart) i dwa PINy -- w 4 kopertach.

    > I już ciekawostka ze SmartBnaku:

    > Rodzaj karty Dodatkowa

    > http://www.banksmart.pl/download/TOOiPR.pdf

    > Ciekawe, czy zaraz nie wyjdzie [ z kONta], że to karta, za którą trzeba zapłacić...

    Odwiedziłem marmur BIZbanku -- blisko miałem...
    Pani w BIZmarmurze nie chciała udzielać mi informacji, bo:

    -- nie było to moje konto
    i
    -- nie założyłem tego konta w marmurze, ale via WWW

    Nie chiała nawet rzucić okiem na snap z błędem.
    I nie dała mi możliwości logowania się w marmurze z mego telefonu.

    Ale wyjaśniła mi, że karta debetowa jest płatna -- 5 pln miesięcznie.

    http://active.bizbank.pl/ <-- stąd zakładałem
    http://www.bizbank.pl/files/firmy/tabela-oplat-i-pro
    wizji-firmy.pdf
    karta bezpłatna, ale jest dodatkowa opłata :)

    I dodała, że we wrześniu też muszę wydać 200 pln, aby mieć zwolnienie.
    [ciekawe, czy L4]

    -=-

    ZadzoniłeA tedy moja matka na partylajn.
    Konto aktywowano, ale okazało się, że karta naprawdę kosztuje 5 pln.

    -=-

    W Smart (to też FM -- jak BIZ) debetówka do firmowego konta
    jest bezpłatna a napis 'dodatkowa' nie jest groźny.

    -=-

    Złotówka do SmartKonta dotarła, tedy rzucę tam ,,resztę'', którą wyślę do EB.

    -=-

    Jak pojmuję -- PiS zniesie obowiązek zgłaszania darowizn wewnątrzrodzinnych.
    Podobnie z Podatkiem Szczurka. (odwisiennego)
    I być może tak będzie z Podatkiem Vincentego, czy wręcz z Podatkiem MBelki...


    Wreszcie zaniknie popłoch ewakuacyjny. :)
    I w ogóle -- nastanie wolność finansowa.

    -=-

    BIZaplikacja też gada z klientem.

    IMO mogła by być jedna (FM) dla BIZ i dla Smart -- aby nie blokować miejsca w
    telefonie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 5. Data: 2015-09-24 15:21:49
    Temat: Re: BIZbank nie kontaktuje...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" mts35c$gep$...@n...news.atman.pl

    > ...na łączach... ;)

    > Moja matka ;) założyła tam konto. Konto jest, umowa jest,
    > wisienek z Agory nie ma -- może będą, konto aktywne nie
    > jest, wielokrotne próby skontaktowania spełzły na niczym...

    > Chyba trzeba będzie zadzwonić.

    > Matka założyła dwa konta w FM -- Smart i BIZ.
    > Smart chodzi bezproblemowo, BIZ nie wpuszcza.

    Znów mam problem -- z logowaniem via WWW.
    Z aplikacją mobilna jest OK.
    [kliki kończą się... do głosu ;) dochodzi głos]

    > W androidowej aplikacji Smart można wydawać polecenia
    > głosem. (zaloguj, przelej, wyloguj...) [idź do diabła?...]

    Taaaaki expres... Dziś pytanie, (; dziś ;) odpowiedź. ;)

    Return-Path: <I...@b...pl>
    Thu, 24 Sep 2015 14:28:49 +0200
    From: Info <I...@b...pl>

    Witamy serdecznie,

    Dziękujemy za zainteresowanie naszym Bankiem. Pragniemy poinformować,
    iż ze względów bezpieczeństwa nie jesteśmy w stanie podać odpowiedzi
    na poniższe zapytania. Do ich udzielenia potrzebna jest weryfikacja
    danych osobowych/firmowych i identyfikacja w systemie bankowym na
    podstawie rejestrowanej rozmowy telefonicznej.

    W związku z powyższym prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod
    numerem 801 500 600 lub 22 438 40 40, czynnym od poniedziałku do piątku
    w godzinach od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00.
    Łącząc wyrazy szacunku,

    Centrum Obsługi Klienta
    BIZ Bank | ul. Domaniewska 39A | 02-672 Warszawa
    i...@b...pl
    www.bizbank.pl

    From: w...@b...pl [mailto:w...@b...pl]
    Sent: Friday, September 18, 2015 2:34 AM
    To: Info
    Subject: FMBank

    18 wysłałem, 24 odpowiedzieli. Niecały tydzień.
    Zapewne potrzebowali czasu na zastanowienie się. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 6. Data: 2015-09-26 20:34:41
    Temat: Re: BIZbank kontratakuje...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" mu0te8$5fl$...@n...news.atman.pl

    > Taaaaki expres... Dziś pytanie, (; dziś ;) odpowiedź. ;)

    > Return-Path: <I...@b...pl>
    > Thu, 24 Sep 2015 14:28:49 +0200
    > From: Info <I...@b...pl>

    > Witamy serdecznie,

    > Dziękujemy za zainteresowanie naszym Bankiem. Pragniemy poinformować,
    > iż ze względów bezpieczeństwa nie jesteśmy w stanie podać odpowiedzi
    > na poniższe zapytania. Do ich udzielenia potrzebna jest weryfikacja
    > danych osobowych/firmowych i identyfikacja w systemie bankowym na
    > podstawie rejestrowanej rozmowy telefonicznej.

    > W związku z powyższym prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod
    > numerem 801 500 600 lub 22 438 40 40, czynnym od poniedziałku do piątku
    > w godzinach od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00.
    > Łącząc wyrazy szacunku,

    > Centrum Obsługi Klienta
    > BIZ Bank | ul. Domaniewska 39A | 02-672 Warszawa
    > i...@b...pl
    > www.bizbank.pl

    > From: w...@b...pl [mailto:w...@b...pl]
    > Sent: Friday, September 18, 2015 2:34 AM
    > To: Info
    > Subject: FMBank

    > 18 wysłałem, 24 odpowiedzieli. Niecały tydzień.
    > Zapewne potrzebowali czasu na zastanowienie się. ;)

    BIZbank skutecznie kontynuuje kontrnatarcie...

    25 września rano pojawiła się odpowiedź na pytanie wysłane 23-09-2015 o godzinie
    01:40...

    Witamy serdecznie,

    Dziękujemy za zainteresowanie naszym Bankiem. Pragniemy poinformować,
    iż na podstawie poniższej informacji nie jesteśmy w stanie zweryfikować
    problemu z logowaniem. Celem weryfikacji problemu prosimy o kontakt
    z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 801 500 600 lub 22 438 40 40,
    czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00 oraz
    w soboty od 8.00 do 16.00. Nasi konsultanci dołożą wszelkich starań,
    aby problem został rozwiązany.

    Łącząc wyrazy szacunku,

    Centrum Obsługi Klienta
    BIZ Bank | ul. Domaniewska 39A | 02-672 Warszawa
    i...@b...pl
    www.bizbank.pl









    Dzień wcześniej (miedzy 9 a 10 rano) pojawiła się odpowiedź na pytanie wysłane 21...

    Witamy serdecznie,

    Dziękujemy za zainteresowanie naszym Bankiem. Pragniemy poinformować,
    iż na podstawie korespondencji mailowej nie jesteśmy w stanie zweryfikować
    tego problemu. Powodów braku możliwości zalogowania może być wiele, w związku
    z powyższym prosimy o kontakt telefoniczny z Centrum Obsługi Klienta pod
    numerem 801 500 600 lub 22 438 40 40, czynnym od poniedziałku do piątku
    w godzinach od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00.

    Łącząc wyrazy szacunku,

    Centrum Obsługi Klienta
    BIZ Bank | ul. Domaniewska 39A | 02-672 Warszawa
    i...@b...pl
    www.bizbank.pl



    Sent: Monday, September 21, 2015 11:54 PM
    To: Info
    Subject: Problem z aktywacją konta





    Porażająca szybkość. :) Dodam, że założone konto we wrześniu (15 września)
    domaga się wydania debetówką we wrześniu 200 plnów... z 200 plnów wydanych
    we czwartek, 24 września -- do tej pory (jest już sobotni wieczór) tylko
    około 163 znalazło swe miejsce w blokadach; w historii (; najnowszej ;) -- pustki...

    [ponoć fałszerze historią są jak fałszerze pieniądza...]


    Konto jest, wydatki debetówką są, w historii ich jeszcze nie ma, dostępu
    via WWW nie ma... (jest poprzez aplikację androidową)


    -=-

    18 -- 24
    21 -- 24
    23 -- 25

    Każda odpowiedź przyszła po czasie, każde pytanie -- na czas...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1