eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBIZbank nie kontaktuje... › Re: BIZbank kontratakuje...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIZbank kontratakuje...
    Date: Sat, 26 Sep 2015 20:34:41 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 118
    Message-ID: <mu6og5$ui2$1@node2.news.atman.pl>
    References: <mts35c$gep$1@node2.news.atman.pl> <mu0te8$5fl$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1443292485 31298 83.151.39.26 (26 Sep 2015 18:34:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Sep 2015 18:34:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:616729
    [ ukryj nagłówki ]


    "Eneuel Leszek Ciszewski" mu0te8$5fl$...@n...news.atman.pl

    > Taaaaki expres... Dziś pytanie, (; dziś ;) odpowiedź. ;)

    > Return-Path: <I...@b...pl>
    > Thu, 24 Sep 2015 14:28:49 +0200
    > From: Info <I...@b...pl>

    > Witamy serdecznie,

    > Dziękujemy za zainteresowanie naszym Bankiem. Pragniemy poinformować,
    > iż ze względów bezpieczeństwa nie jesteśmy w stanie podać odpowiedzi
    > na poniższe zapytania. Do ich udzielenia potrzebna jest weryfikacja
    > danych osobowych/firmowych i identyfikacja w systemie bankowym na
    > podstawie rejestrowanej rozmowy telefonicznej.

    > W związku z powyższym prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod
    > numerem 801 500 600 lub 22 438 40 40, czynnym od poniedziałku do piątku
    > w godzinach od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00.
    > Łącząc wyrazy szacunku,

    > Centrum Obsługi Klienta
    > BIZ Bank | ul. Domaniewska 39A | 02-672 Warszawa
    > i...@b...pl
    > www.bizbank.pl

    > From: w...@b...pl [mailto:w...@b...pl]
    > Sent: Friday, September 18, 2015 2:34 AM
    > To: Info
    > Subject: FMBank

    > 18 wysłałem, 24 odpowiedzieli. Niecały tydzień.
    > Zapewne potrzebowali czasu na zastanowienie się. ;)

    BIZbank skutecznie kontynuuje kontrnatarcie...

    25 września rano pojawiła się odpowiedź na pytanie wysłane 23-09-2015 o godzinie
    01:40...

    Witamy serdecznie,

    Dziękujemy za zainteresowanie naszym Bankiem. Pragniemy poinformować,
    iż na podstawie poniższej informacji nie jesteśmy w stanie zweryfikować
    problemu z logowaniem. Celem weryfikacji problemu prosimy o kontakt
    z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 801 500 600 lub 22 438 40 40,
    czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00 oraz
    w soboty od 8.00 do 16.00. Nasi konsultanci dołożą wszelkich starań,
    aby problem został rozwiązany.

    Łącząc wyrazy szacunku,

    Centrum Obsługi Klienta
    BIZ Bank | ul. Domaniewska 39A | 02-672 Warszawa
    i...@b...pl
    www.bizbank.pl









    Dzień wcześniej (miedzy 9 a 10 rano) pojawiła się odpowiedź na pytanie wysłane 21...

    Witamy serdecznie,

    Dziękujemy za zainteresowanie naszym Bankiem. Pragniemy poinformować,
    iż na podstawie korespondencji mailowej nie jesteśmy w stanie zweryfikować
    tego problemu. Powodów braku możliwości zalogowania może być wiele, w związku
    z powyższym prosimy o kontakt telefoniczny z Centrum Obsługi Klienta pod
    numerem 801 500 600 lub 22 438 40 40, czynnym od poniedziałku do piątku
    w godzinach od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00.

    Łącząc wyrazy szacunku,

    Centrum Obsługi Klienta
    BIZ Bank | ul. Domaniewska 39A | 02-672 Warszawa
    i...@b...pl
    www.bizbank.pl



    Sent: Monday, September 21, 2015 11:54 PM
    To: Info
    Subject: Problem z aktywacją konta





    Porażająca szybkość. :) Dodam, że założone konto we wrześniu (15 września)
    domaga się wydania debetówką we wrześniu 200 plnów... z 200 plnów wydanych
    we czwartek, 24 września -- do tej pory (jest już sobotni wieczór) tylko
    około 163 znalazło swe miejsce w blokadach; w historii (; najnowszej ;) -- pustki...

    [ponoć fałszerze historią są jak fałszerze pieniądza...]


    Konto jest, wydatki debetówką są, w historii ich jeszcze nie ma, dostępu
    via WWW nie ma... (jest poprzez aplikację androidową)


    -=-

    18 -- 24
    21 -- 24
    23 -- 25

    Każda odpowiedź przyszła po czasie, każde pytanie -- na czas...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1