  • 1. Data: 2015-09-22 21:29:20
    Temat: [BZWBK] Limity transakcji
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Na koncie walutowym karty płatniczej wydanej przez BZWBK, mam możliwość
    ustawienia limitów transakcji: internetowych, gotówkowych i
    bezgotówkowych.
    O ile pojęcie transakcji internetowych jest dość oczywiste, to nie
    bardzo się orientuję, czym w przypadku karty płatniczej różnią się od
    siebie transakcje gotówkowe i bezgotówkowe.
    Intuicja podpowiada mi, że transakcją gotówkową będzie wypłata gotówki z
    bankomatu, ale czy mogą być jeszcze jakieś inne transakcje gotówkowe
    dokonywane kartą płatniczą?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2015-09-22 22:28:36
    Temat: Re: [BZWBK] Limity transakcji
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-09-22 o 21:29, Chris94 pisze:

> [...]
    > Intuicja podpowiada mi, że transakcją gotówkową będzie wypłata gotówki z
    > bankomatu, ale czy mogą być jeszcze jakieś inne transakcje gotówkowe

    Każda wypłata gotówki kartą jest transakcją gotówkową.
    (czy z bankomatu czy z terminala)
    Może tylko różnie - w sensie nazewnictwa -
    być traktowana wg regulaminu banku/karty

  • 3. Data: 2015-09-23 07:41:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 22 Sep 2015 21:29:20 +0200, Chris94 napisał(a):

    > Intuicja podpowiada mi, że transakcją gotówkową będzie wypłata gotówki z
    > bankomatu, ale czy mogą być jeszcze jakieś inne transakcje gotówkowe
    > dokonywane kartą płatniczą?

    Wypłata kartowa w oddziale innego banku, sklepowy cashback, zapłata kartą
    na poczcie (czyli faktycznie wypłata gotówki w terminalu banku pocztowego)

  • 4. Data: 2015-09-23 09:12:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> writes:

    > Wypłata kartowa w oddziale innego banku, sklepowy cashback, zapłata kartą
    > na poczcie (czyli faktycznie wypłata gotówki w terminalu banku pocztowego)

    Nawiasem mówiąc, cashback w sklepie często wlicza się do limitu bezgotówkowego. (Tak,
    dla
    mnie też to jest transakcja gotówkowa.)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    If the human brain were so simple that we could understand it,