  • 1. Data: 2002-12-18 19:44:48
    Temat: BIG BG zmienił nazwę na Bank Millennium
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Akcjonariusze BIG BG przegłosowali podczas środowego walnego zgromadzenia
    zmianę jego nazwy. Od tej pory będzie to Bank Millenium. Dokonano też zmian
    w Radzie Nadzorczej, do której wszedł, a raczej powrócił po ponad dwóch
    latach profesor Marek Belka, były wicepremier i minister finansów w rządzie
    Leszka Milera. Marek Belka był w Radzie Nadzorczej BIG BG w czasie nieudanej
    próby wrogiego przejęcia banku przez grupę inwestorów, na której czele stał
    Deutsche Bank, na przełomie 1999/2000 r.

    Na konferencji po "walnym" prezes Bogusław Kott zapowiedział, że w przyszłym
    roku bank najprawdopodobniej nie będzie potrzebował świeżego kapitału na
    rozwój biznesu. Gdyby jednak okazało się to konieczne, zdecyduje się raczej
    na emisję długu podporządkowanego (czyli obligacji) niż akcji. Nowa emisja
    akcji jest więc praktycznie wykluczona."
    gazeta.pl

    "Na dzisiejszym Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu akcjonariusze BIG Banku
    GDAŃSKIEGO S.A podjęli decyzję o zmianie nazwy banku na Bank Millennium SA.
    Z informacji podanych przez biuro prasowe banku wynika, że w zgromadzeniu
    udział wzięli akcjonariusze reprezentujący 604.941.246 akcji, co stanowi
    71,2 % kapitału akcyjnego banku.
    Nazwa Bank Millennium pełnić będzie rolę marki parasolowej dla całego banku,
    zaś wyspecjalizowane linie biznesowe oferują swoje usługi pod własnymi
    markami segmentowymi: Millennium - usługi dla klientów indywidualnych,
    Millennium Biznes - usługi dla małych firm, Millennium PRESTIGE - bankowość
    prywatna i Bank Millennium Bankowość Przedsiębiorstw - usługi dla średnich i
    dużych firm.

    - Zmiana nazwy banku jest kolejnym etapem realizacji programu
    dostosowującego bank do zmieniającej się sytuacji rynkowej. Najważniejszymi
    elementami tego procesu jest: wprowadzenie nowej segmentacji rynku i
    powstanie nowych linii biznesowych, wdrożenie nowego systemu operacyjnego,
    unowocześnienie oferty produktowej, przebudowa sieci sprzedaży i rozwój
    automatycznych kanałów dystrybucji - napisał w przesłanej do nas informacji
    Wojciech Kaczorowski, dyrektor Departamentu Public Relations.

    Akcjonariusze zdecydowali też o zmianach w statucie banku dostosowując jego
    zapisy do regulacji i wykładni Prawa bankowego.
    Na wakujące miejsce w Radzie Nadzorczej akcjonariusze banku wybrali prof.
    Marka Belkę."
    wp.pl

  • 2. Data: 2002-12-18 20:03:41
    Temat: Re: BIG BG zmieniłnazwę na Bank Millennium
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Dec 18, 2002 at 08:44:48PM +0100, minik wrote:

> [...]
    >zapisy do regulacji i wykładni Prawa bankowego.
    >Na wakujące miejsce w Radzie Nadzorczej akcjonariusze banku wybrali prof.

    Hahaha. Teraz powinien dla posiadaczy konta wymyslec jakis podatek. ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-12-18 21:14:23
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On 18 Dec 2002 21:03:41 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Hahaha. Teraz powinien dla posiadaczy konta wymyslec jakis podatek. ;-)

    Raczej zastanawia mnie, co teraz zrobią z tymi wszystkimi
    antypodatkowymi produktami:)

  • 4. Data: 2002-12-19 22:36:06
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Raczej zastanawia mnie, co teraz zrobią z tymi wszystkimi
    > antypodatkowymi produktami:)

    Zlikwidują. Belka załatwi dla klientów Millenium zwolnienie z belkowego
    ;-))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2002-12-21 08:48:50
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Zważywszy, że mamy koniec 2002 roku, zaiście
    "refleks szachisty" !!! (Jeśli Rada wie co to milenium)

  • 6. Data: 2002-12-21 08:50:33
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:au19tf$6qu$1@korweta.task.gda.pl, jo44 wrote:
    > Zważywszy, że mamy koniec 2002 roku, zaiście
    > "refleks szachisty" !!! (Jeśli Rada wie co to milenium)

    Faktycznie! Spóźnili się o 1002 lata ;P

    --
    Robert

  • 7. Data: 2002-12-21 15:04:29
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Zważywszy, że mamy koniec 2002 roku, zaiście
    > "refleks szachisty" !!! (Jeśli Rada wie co to milenium)

    Co ma piernik do wiatraka?
    "milenium || millenium (n.łc. millenium od p.łc. millenius 'tysiącletni' od
    łc. mille 'tysiąc' + annus 'rok') okres tysiąca lat; także rocznica
    tysiąclecia istnienia.

    Hasło opracowano na podstawie "Słownika Wyrazów Obcych" Wydawnictwa Europa,
    pod redakcją naukową prof. Ireny Kamińskiej-Szmaj, autorzy: Mirosław Jarosz
    i zespół. ISBN 83-87977-08-X. Rok wydania 2001."

    Poza tym Millennium predzej potraktowalbym jako nazwe wlasna niz
    tysiaclecie, przez zdublowane "n" =)

  • 8. Data: 2002-12-23 16:11:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "minik" <m...@m...net> writes:

    > Poza tym Millennium predzej potraktowalbym jako nazwe wlasna niz
    > tysiaclecie, przez zdublowane "n" =)

    Albo jako slowo z np. jez. angielskiego?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator