  • 1. Data: 2012-11-06 15:23:37
    Temat: BGZOptima - AliorSync
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    Mam pytanie do osób które maja powiązany BGŻOptima z AliorSync
    Czy to standard, że przelew z BGŻ zlecony na kolejny dzień (czyli
    powinien wyjść pierwsza sesją) dochodzi do Sync po 15?

    Z drugiej strony przelew natychmiastowy z Sync do BGZ doszedł 3-go dnia
    28.09 koło południa doszedł 1.10 po południu (a wg listy Alior BGZ
    działa również w weekend)
    - coś mi ten tandem kiepsko działa....

  • 2. Data: 2012-11-06 16:48:54
    Temat: Re: BGZOptima - AliorSync
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2012 15:23:25 UTC+1 użytkownik boa napisał:
    > Mam pytanie do osób które maja powiązany BGŻOptima z AliorSync
    > Czy to standard, że przelew z BGŻ zlecony na kolejny dzień (czyli
    > powinien wyjść pierwsza sesją) dochodzi do Sync po 15?
    To chyba sprawka samego BGZOptima. Przelew na dziś zlecony wcześniej doszedł do
    mBanku po 16tej.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 3. Data: 2012-11-06 19:35:30
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-06 16:48, MrMrooz pisze:
    > To chyba sprawka samego BGZOptima. Przelew na dziś zlecony wcześniej doszedł do
    mBanku po 16tej.

    Przelewy z Optimy do Synca zlecałem kilkakrotnie i zawsze przychodziły
    pierwszą sesją.

  • 4. Data: 2012-11-06 22:50:02
    Od: www2 <t...@g...com>

    On 6 Lis, 19:35, osa <w...@p...fm> wrote:

    > Przelewy z Optimy do Synca zlecałem kilkakrotnie i zawsze przychodziły
    > pierwszą sesją.

    Dzisiaj mialem to samo :( Po 15 dopiero zobaczylem kase na Syncu i nie
    zdazylem juz do Meritum przelac... Zazwyczaj kasa byla juz po 12. A
    podejrzewalem, ze Sync cos pozmienial w sesjach przychodzacych, a to
    chyba faktycznie jednak bgzoptima.