  • 1. Data: 2012-11-06 14:25:28
    Temat: Dostał ktoś już Kindla z mbanku?...
    Od: "Krzysiek Z." <t...@m...ru>

    ...bo ja wczoraj i jestem w szoku że tak szybko :)

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2012-11-06 15:11:13
    Temat: Re: Dosta? kto? ju? Kindla z mbanku?...
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-06 14:25, Krzysiek Z. pisze:
    > ...bo ja wczoraj i jestem w szoku ?e tak szybko :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Krzysiek

    A ja nadal czekam na kundla z poprzedniej promocji z World MC
    Sprawa jest u Arbitra :)

    Ryba

  • 3. Data: 2012-11-06 20:30:58
    Temat: Re: Dostał ktoś już Kindla z mbanku?...
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Z." <t...@m...ru> napisał w wiadomości
    > ...bo ja wczoraj i jestem w szoku że tak szybko :)

    Ja też wczoraj dostałem. Duży plus dla mBanku, a już myślałem, że niczego w
    tym banku ne pochwalę ...

  • 4. Data: 2012-11-06 21:13:09
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2012-11-06 20:30, Przemek wrote:
    > Użytkownik "Krzysiek Z."<t...@m...ru> napisał w wiadomości
    >>

    > Ja też wczoraj dostałem. Duży plus dla mBanku, a już myślałem, że niczego w
    > tym banku ne pochwalę ...

    Jak dlugo czekales od spelnienia warunku - rozliczenia sie transakcji?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2012-11-06 22:54:51
    Od: www2 <t...@g...com>

    > W dniu 2012-11-06 14:25, Krzysiek Z. pisze:
    > A ja nadal czekam na kundla z poprzedniej promocji z World MC
    > Sprawa jest u Arbitra :)

    Mozesz cos wiecej powiedziec? Ja generalnie nie bralem udzial w
    poprzednich konkursach typu Kindle, bo jakos mnie ominely... Jakie
    byly wymagania w porownaniu z tym i dlaczego nie chca wydac nagrody?

  • 6. Data: 2012-11-07 07:55:58
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-06 22:54, www2 pisze:

    > Mozesz cos wiecej powiedziec? Ja generalnie nie bralem udzial w
    > poprzednich konkursach typu Kindle, bo jakos mnie ominely... Jakie
    > byly wymagania w porownaniu z tym i dlaczego nie chca wydac nagrody?

    Niestety dałem d... i wnioskowałem o Vise (pierwszą lepszą KK) a trzeba
    było o World MC

    Pogodziłem się już ze stratą, ale przeczytałem w regulaminie, że
    skuteczne odstąpienie od umowy, traktuję ją jako niezawartą. Napisałem
    do banku, czy będę mógł skorzystać z promocji po rezygnacji z Visa.
    Dostałem odpowiedź, że tak.

    W wymaganym czasie zdążyłem zrezygnować z Visy, wnioskować o MC i
    dokonać transakcji na 500 PLN.

    Teraz Bank się wypiera i dwukrotnie odrzucił reklamację.

    Napisałem więc wniosek do arbitra. Czekam na rozwój wydarzeń.

    Ryba

  • 7. Data: 2012-11-07 17:39:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ryba" 509a05ff$0$1231$6...@n...neostrada.pl

    > Dostałem odpowiedź, że tak.

    Od kiedy pamiętam, w mBanku odpowiadają generatory
    odpowiedzi przypadkowych i losowych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-11-07 23:17:50
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:k7bqvq$bj5$1@node1.news.atman.pl...

    > Jak dlugo czekales od spelnienia warunku - rozliczenia sie transakcji?

    Warunki spełnione w dn. 25.10, a Kindle dotarł tak jak pisalem 05.11

  • 9. Data: 2012-11-07 23:24:35
    Od: www2 <t...@g...com>

    On 7 Lis, 07:56, Ryba <t...@b...poczta.onet.pl> wrote:

    > Teraz Bank się wypiera i dwukrotnie odrzucił reklamację.
    >
    > Napisałem więc wniosek do arbitra. Czekam na rozwój wydarzeń.

    Typowo mbankowo. Mnie jeden z obslugi napisal ze moge wziasc udzial w
    promocji, a potem innym pisali, ze nie mozna... Dobrze, ze czytnik
    przyslali. Chociaz raz zaoszczedze troche czasu na uzeralnie sie z
    molochami.