  • 1. Data: 2012-11-06 13:39:38
    Temat: Dotpay > sync = problemy
    Od: "Tomcik" <r...@w...pl>

    Dzisiaj robilem 2 przelewy via dotpay/sync.
    2 razy problemy = reklamacja
    Pare dni temu to samo.
    Czy wy tez tak macie, ze ciagle jak jest sync i dotpay musicie uwaznie
    sledzic cala operacje.
    Korzystam z mbank, inteligo etc i dotpay i nigdy (przez pare lat!) nie
    mialem takich problemow?
    Czyzby na tym polegal najbardziej innowacyjny bank na swiecie? :-)

  • 2. Data: 2012-11-06 13:57:18
    Temat: Re: Dotpay > sync = problemy
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2012 13:39:47 UTC+1 użytkownik Tomcik napisał:
    > Korzystam z mbank, inteligo etc i dotpay i nigdy (przez pare lat!) nie
    > mialem takich problemow?

    Nas pytasz, czy nie miałeś problemów?

  • 3. Data: 2012-11-06 14:05:27
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr Hołda napisał(a) :

    > Nas pytasz, czy nie miałeś problemów?

    Bo w Internecie wszystko wiedzą ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-11-07 23:56:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." k7b1v9$hqh$...@n...news.atman.pl

    > Bo w Internecie wszystko wiedzą ;-)

    Dla mnie już Ojciec jest popierdolony, a co dopiero SyneC. :)
    Teraz SyneC (patrz inny post, jeżeli chcesz) zrobił debet. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-11-08 15:42:12
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-11-06 13:39, Tomcik pisze:
> [...]
    > mialem takich problemow?
    > Czyzby na tym polegal najbardziej innowacyjny bank na swiecie? :-)

    przed chwila placilem przy pomocy dotpay z synca po wylogowaniu sie
    wyskakuje blad ze cos tam poszlo nie tak sproboj odswiezyc strone po 1
    min. po odswiezeniu wszystko gra i wplata zostaje zaksiegowana