    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGŻ zmienia TOiP
    Date: Thu, 21 May 2009 08:21:35 +0200

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > wiele takich tandemów jeszcze jest?
    > chyba powoli się kończą czasy "darmowych" kont bankowych...

    Ja to kiedyś napisałem (a Mithos napisał niedawno) Ja rozumiem, że bank
    ma zarabiać.
    Ale DKN, jakoś miesiąc tmu Multi mogło się pochwalić zmianami w toip. A
    tu, gdyby nie przypadkowy post o wprowadzniu opłaty za r-k bilansujący to
    o nowej toip *NIC* bym nie wiedział:
    - nie było w RSS
    - nie dostałem maila
    - nie było w serwisie transakcyjnym
    - nie ma cały czas na stronie głównej serwisu informacyjnego.
    A kiedyś mozna było m*banki postawić za wzór polityki informacyjnej ...

    No cóż, pozostaje sparafrazować: "Nie ma takiej zbrodni, której nie
    potrafiłby popełnić BRE , jeśli zabraknie mu pieniędzy" :)

    KJ

    --
    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.